עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 28

אשכול: NINJA 250SL פתאום מהירה יותר

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    157

    Question NINJA 250SL פתאום מהירה יותר

    שלום לכולם
    לאחרונה קניתי נינגה 250SL חדשה ממטרו
    החלפתי ידיות ואחרי שהסתבכתי קצת עם ידית הקלאץ, האופנוע נכבה מספר פעמים מה שהצריך אחרי זה הטענה בעזרת כבלים ממכונית על מנת להתניע
    לאחר מכן שזה היום נסעתי על האופנוע, ופתאום הוא הרבה יותר חזק בכל הילוך והילוך
    הצלחתי פעם לגרד את ה-100 קמ''ש בהילוך חמישי, היום אני מצליח להגיע למהירות הסופית שלו ולא שונה שום דבר בכביש או סגנון הנהיגה שלי או כל דבר אחר
    בנוסף מספר הקילומטרים עלה ב-150-200 קילומטרים
    אפשר לדעת מה יכולה להיות הסיבה?יש סיבה ללכת למטרו לבדוק את הכלי?משהו פשוט לא מסתדר לי
    וכן בדקתי את המהירות עם רכב שנסע על 100 וגם וויז והמהירות נכונה, חשוב לציין שלפני זה לא באמת בדקתי עם המהירות נכונה
    תודה

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    251
    נשמע לי קצת מוזר, הימור שלי שזה פסיכולוגי, או שפשוט עוד לא סחטת כ"כ את המצערת.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    157
    100 אחוז לא פסיכולוגי, אפילו היה לי סרטון מהמצלמה שבו אני על 90+ הילוך חמישי עם מצערת עד הסוף

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    251
    ציטוט נכתב במקור על ידי Drflotz צפיה בהודעה
    100 אחוז לא פסיכולוגי, אפילו היה לי סרטון מהמצלמה שבו אני על 90+ הילוך חמישי עם מצערת עד הסוף
    אישית לא חושב שנגרם נזק, אך אם אתה רוצה להיות בראש שקט אתה יכול להכניס אותו למוסך שיבדקו אותו, אני מאמין שאם היית שורף איזה חיישן או משהו הייתה נדלקת לך מנורת אזהרה.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    157
    ההפך, כאילו האופנוע נפתח פתאום
    והעניין שנוספו לו כמה וכמה קילומטרים
    וכל זה אחרי שהמצבר נגמר והטענתי אותו
    יש סיבות שאתה רואה שיכולות להיות הסיבה?

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    לא יודע מה השתנה - אבל האופנוע שלך היה דפוק לגמרי אם לפני זה הוא נסע 90 קמ"ש על מצערת מלאה בהילוך חמישי...
    הילוך שני על מצערת מלאה (איזור מנתק כן?) זה בערך 80-90, שלישי 110, רביעי 140, חמישי 150-160...

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    157
    אז מעניין מה קרה?למישהו יש מושג?

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    מצבר משפיע על הכוח זו הסיבה.
    אם הוא לא נטען באופן מלא הוא ישאב אנרגיה שהייתה אמורה ללכת למערכת והיא עובדת פחות טוב.
    יכול להיות שיש בעיה במערכת הטעינה או במצבר עצמו,בעיה שהטעינה החיצונית פתרה באופן זמני.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    עוד סיבה יכולה להיות שלפני החלפת הידית מצמד הוא היה מחליק בגלל שלא היה מתחבר עד הסוף - כבל מתוח מידיי

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    157
    הבנתי, לגבי הידית מצמד דיי הגיוני כי שהוצאתי את הידית פתאום הכבל ממש קפץ לי וכמאט פגע לי בעין...
    לגבי עניין מערכת הטעינה או המצבר אני יבדוק מחר...

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    251
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    לא יודע מה השתנה - אבל האופנוע שלך היה דפוק לגמרי אם לפני זה הוא נסע 90 קמ"ש על מצערת מלאה בהילוך חמישי...
    הילוך שני על מצערת מלאה (איזור מנתק כן?) זה בערך 80-90, שלישי 110, רביעי 140, חמישי 150-160...
    מודלה שים לב שמדובר בדגם הSL, צילינדר בודד, וד"א, על איזה אופנוע אתה היום?

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    מצבר משפיע על הכוח זו הסיבה.
    אם הוא לא נטען באופן מלא הוא ישאב אנרגיה שהייתה אמורה ללכת למערכת והיא עובדת פחות טוב.
    יכול להיות שיש בעיה במערכת הטעינה או במצבר עצמו,בעיה שהטעינה החיצונית פתרה באופן זמני.
    אפשר בבקשה לקבל הסבר מעט יותר מעמיק לקביעה הזו?

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    כשהמצבר חלש יש בעיה בפלאגים,זה משפיע על הקרבורטור והמנוע נחנק בגלל שלא מגיע מספיק דלק לצילינדר.
    בזמנו היו שמים תוסף דלק וזה היה מנקה את הדיזות,המנוע נהיה טיל.

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    132
    אני עם Z250SL. גם יצא לי להרגיש שאני מגיע למהירות גבוהה יותר באותו הכביש עם אותה כמות של מצערת פתוחה אחרי שעברתי כמה אלפי קילומטרים. יכול להיות שהמנוע צריך לעבור יותר מ1000 קילומטר של הרצה כדי באמת "להיפתח" ולעבוד חלק בצורה יעילה יותר.

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    כשהמצבר חלש יש בעיה בפלאגים,זה משפיע על הקרבורטור והמנוע נחנק בגלל שלא מגיע מספיק דלק לצילינדר.
    בזמנו היו שמים תוסף דלק וזה היה מנקה את הדיזות,המנוע נהיה טיל.
    לו המצבר כל כך חלש עד כדי כך לא תוכל להניע מלכתחילה, זרם ההתנעה הנדרש מן המצבר גבוה עשרות מונים מן הנדרש כדי לתמוך במערכת ההצתה.
    בנוסף, לא ברור לי על איזה קרבורטור אתה מדבר, או הקשר לקבורטור במקרה והוא היה קיים מלכתחילה.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 26-09-2016, 12:06
  2. מכונת התספורת חדלה (פתאום!) לחתוך.
    על ידי קסד בפורום אוף טופיק
    תגובות: 32
    הודעה אחרונה: 20-08-2016, 14:08
  3. למה גלגל גדול יותר, יותר טוב?
    על ידי אופק בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 31-07-2016, 17:57
  4. איך המחיר של ה-mt07 פתאום קפץ ל-60 אלף?
    על ידי Yadin Tal בפורום כללי
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 09-01-2016, 01:01
  5. Ninja 300 או r3 החדש
    על ידי Gabikanner בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 13-07-2015, 00:59

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO