האופנוע מוגבל?
זה לא מבטל את האחריות אם אתה מבטל הגבלות (בארץ)?
בדקת את הדברים האלו עם מישהו שעובד במטרו?
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
שלום חברים יקרים חייב את עזרתכם
אני שוקל לקנות אופנוע מוגבל לa1. נאמר לי שקיימת אפשרות לבטל את ההגבלה אבל במטרו לא עושים את זה.
ידוע לכם מי עושה דברים כאלה? האם זה מזיק לאופנוע? כמה כסף עולה לבטל הגבלה כזאת?
זה ממש חשוב לי ואשמח אם תוכלו לייעץ לי בעניין
Sent from my iPhone using Tapatalk
האופנוע מוגבל?
זה לא מבטל את האחריות אם אתה מבטל הגבלות (בארץ)?
בדקת את הדברים האלו עם מישהו שעובד במטרו?
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
זה לא חוקי אבל אני בטוח שיש מוסכים ליעשו את זה בתמורה לסכום סמלי.
אין דרך להסיר מגבלה בדרך חוקית.
תאכלס אם ממש תתעקש יש אבל זה כאב ראש גדול
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
בעיקרון אין בעיה להסיר את ההגבלה, יש מלא כלים מוסרי הגבלה ("...מוגבל רק ברישיון...") בלוחות המשומשים בפיכסבוק. ממה שהבנתי ניתן להסיר את ההגבלה ברוב המוסכים שמבינים דבר או שניים באופנועים. הבעיה האמיתית, כמו שצויין לעיל, היא הרישום ברישיון. בגדול מה שצריך לעשות הוא לגשת עם אישור יבואן לגבי ההספק של הכלי לעמדה מספר 1 של משרד הרישוי והם משנים את הרישום ברישיון. אממה, אף יבואנית, למעט דלק יבואנית ב.מ.וו, לא נותנת אישור כזה, ומעדיפה להציע לך לקנות את אותו הכלי רק ללא הגבלה (ראה ערך MT-07, וויסטרום, KTM 690, ועוד ועוד ועוד). חזירות ישראלית טיפוסית, כבר אמרנו?
רגע רגע...
מצטער שאני נדחף זה פשוט מעניין.
אם 07 של ימאהה מוגבל... זה אומר שיש עוד כלים כאלו סביב הקטגוריה (בארץ) שמוגבלים?
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
תודה רבה לכל העונים!
אני כרגע שוקל לקנות את הכלי כמוגבל, בהמשך לעשות רישיון ללא הגבלה. יכול להיות שארגיש שזה קריטי עבורי וכן אשאר עם ההגבלה, אבל במידה וארצה לפתוח אותה - זה סיפור? הבנתי שרק בביטוח עושים עם זה בעיה אם חס וחלילה קורה משהו.
השאלה כמה כדאי / לא כדאי להיכנס לזה? אם פשוט עדיף למכור ולקנות אחד אחר
Sent from my iPhone using Tapatalk
מישהו יכול לתת לי שם של מוסך אם אני ארצה להתייעץ איתו?
Sent from my iPhone using Tapatalk
netanelh85,
תראה, פורמלית זה פשוט לא חוקי. אתה רוכב על כלי שלא תואם את הרישיון רכב, זה כמו שתרכב עכשיו על כלי לא מוגבל עם רישיון מוגבל, או על משאית. זה פשוט לא חוקי. בוחן משטרתי/שוטר/טסטר יכולים להוריד את הכלי מהכביש. אני לא הייתי מתקרב לזה עם פוינטר לייזר.
strokes 2,
יש די הרבה כלים מוגבלים, כדוגמת ה MT-07. בעיקרון כל כלי שמגיע עם הספק עד 90 כ"ס (אם אני לךא טועה) יכול להיות מוגבל.
זאת לא אנגליה שמחכה לך קצין משטרה עם דיינו מחובר לניידת.
המקרה היחיד שבאמת אולי יתנערו ממך זה הביטוח..
כל השאר זה לא מעניין..
אם אתה עובר 140 קמ"ש זה כבר לא חוקי.
תקן אותי אם אני טועה אבל האופנוע גם בגרסה המוגבלת עובר את המהירות הזאת..
אין דרך לדעת אם האופנוע מוגבל או לא.. רק אתה יודע.
והמוסכניק..
והפורום פה![]()
אתה צודק
איך שוטר באמת יכול לדעת?
לדעתי המוגבל למהירות של 170 בערך
אני חושב שאשאר עם המוגבל ואצבור ניסיון מאחר ולא היה לי בכלל אופנוע
Sent from my iPhone using Tapatalk
שוטר לרוב לא יתעסק בזה אבל במקרה תאונה ,ויגיע בוחן מטעם הביטוח ישר רואים שהסירו הגבלה ואתה בעצם נוסע בכלי לא תואם רשיון.
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
מסכים עם זה שהשוטר האקראי לא יבין מימינו או משמאלו. בוחן תנועה יוכל לעלות על זה (ולהסיר את הכלי והנהג מהכביש). אני לא בטוח גם שבטסט לא יעלו על זה, ואז אין טסט. מעבר לכל אלו יש את כל עניין הביטוח, במקרה של תאונה נניח.