חשבת שאולי (רק אולי!) ליבואן אין אפשרות חוקית לפתוח את ההגבלה?
וזה שלב.מ.וו יש את האפשרות ולכל השאר אין, לא אומר שזה נעשה מ"חזירות". זה לא אומר שיש כאן קונספרציה ענקית של כל היבואנים שהתאגדו יחדיו לסכל את החלומות של הרוכבים הצעירים באשר הם. זה בהחלט יכול להיות שפשוט אין אפשרות שכזו.
הלוואי והיה חצי משיתוף הפעולה שאתה מתאר בין היבואנים. בעצם... אני חותם גם על רבע מזה. היו יכולים לזוז כך הרבה דברים בתחום הבטיחות, עלויות הביטוח, המיסוי, ספורט מוטורי ועוד...
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
סלח לי, אתה יותר זמן בתחום ממני ואני בטוח שמבין ממני בהרבה תחומים בתוך עולם הדוג, אבל מה שאתה אומר נשמע כמו שטות אחת גדולה, מעין כיסתוח של היבואנים בכלל ועופר אבניר בפרט.
מה הבעיה להוציא אישור חדש על הספק?
מה כל כך מקשה עליכם, היבואנים, או אולי מי מקשה עליכם, היבואנים, להוציא את האישור הזה?
מה ב.מ.וו שונה מכם?
באמת אני שואל.
למה אף אחד לא עונה על זה?
ניסיתי להתכתב איתכם ואמרו לי שפשוט אי אפשר בלי לספק הסבר הגיוני.
כן חשבתי
אבל
היבואן הוא אחד החלקים בעוגה שנקראת רכישת אופנוע ״חדש״
שכל חלק וחלק בעוגה מנסים לגזור קופון על חשבון הכיס שלי
לאו דווקא עופר אבניר (סוזוקי לא? שאפו על הsv)
אלא כל היבואנים כחתיכת חרא אחת גדולה
ולגבי הטענה שבמוו יכולים ואבניר/מטרו לא
מאיפה הבאת את השטות הזאת? ועל סמך מה?
וקראתי את החתימה שלך,ועדיין
לעניות דעתי
בולשיט.
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.