עמוד 3 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 49

אשכול: ביטול הגבלה ל mt 07 35kw

  1. #31
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    מה שהוא אמר...
    אני מקווה שאתה לא שואל באמת, כי אחרת זה ממש התממות.
    אני אתן לך דוגמא שלי, אני לא ילד ומזמן עברתי את השלב בחיים של לקנות אופנוע כדי להרשים בחורות או להסתובב בין בארים ולהראות מגניב. אני רוצה לקנות אופנוע שישרת ויתאים לי להרבה זמן. אבל מה לעשות וכרגע אני מוגבל ברישיון לקטגוריית הביניים. בכל מקום נורמלי הייתי קונה לי אופנוע עם הגבלה, נוסע איתו שנה שנתיים במצב הזה ולומד את הכלי כמו שצריך, אחריזה מסיר את ההגבלה ונהנה מכלי עם הספק גבוה והכרה מעולה של יכולותיו. לצערי במחוזותינו, כל עוד אין לי פרוטה לקנות סוסון בווארי, אני חייב להתפשר על כלי ביניים, או על כלי מוגבל, ואחרי שנה שנתיים להיכנס לכל ה'תענוג' של מכירה וקניה של כלי חדש שתגרור למידה מחודשת של הכלי. חלם וחזירות באריזה לא ממש יפה...
    נערך לאחרונה על ידי moonshield; 26-10-2016 בשעה 15:29.

  2. #32
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי R86 צפיה בהודעה
    מצד היבואן כמובן..
    אנשיפ יקנו כלים וישאירו אותם למשך הרבה יותר זמן אם תתקיים האפשרות לפתוח את ההגבלה בצורה חוקית
    (ולהחזיר בצורה חוקית במקרה של מכירה (יד 2) למוגבל רישיון.
    חשבת שאולי (רק אולי!) ליבואן אין אפשרות חוקית לפתוח את ההגבלה?
    וזה שלב.מ.וו יש את האפשרות ולכל השאר אין, לא אומר שזה נעשה מ"חזירות". זה לא אומר שיש כאן קונספרציה ענקית של כל היבואנים שהתאגדו יחדיו לסכל את החלומות של הרוכבים הצעירים באשר הם. זה בהחלט יכול להיות שפשוט אין אפשרות שכזו.
    הלוואי והיה חצי משיתוף הפעולה שאתה מתאר בין היבואנים. בעצם... אני חותם גם על רבע מזה. היו יכולים לזוז כך הרבה דברים בתחום הבטיחות, עלויות הביטוח, המיסוי, ספורט מוטורי ועוד...
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  3. #33
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    כרובי כל הנדרש מהיבואן על מנת לאפשר הסרה והגבלה מחדש זה ברישום הכלי בהצהרה לדווח על 2 הספקים שונים בתוספת תקינה אירופאית אני מאמין שזה קיים כי הכלי נמכרים באירופה כמוגבלים וכלא

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  4. #34
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,039
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    חשבת שאולי (רק אולי!) ליבואן אין אפשרות חוקית לפתוח את ההגבלה?
    וזה שלב.מ.וו יש את האפשרות ולכל השאר אין, לא אומר שזה נעשה מ"חזירות". זה לא אומר שיש כאן קונספרציה ענקית של כל היבואנים שהתאגדו יחדיו לסכל את החלומות של הרוכבים הצעירים באשר הם. זה בהחלט יכול להיות שפשוט אין אפשרות שכזו.
    הלוואי והיה חצי משיתוף הפעולה שאתה מתאר בין היבואנים. בעצם... אני חותם גם על רבע מזה. היו יכולים לזוז כך הרבה דברים בתחום הבטיחות, עלויות הביטוח, המיסוי, ספורט מוטורי ועוד...
    סלח לי, אתה יותר זמן בתחום ממני ואני בטוח שמבין ממני בהרבה תחומים בתוך עולם הדוג, אבל מה שאתה אומר נשמע כמו שטות אחת גדולה, מעין כיסתוח של היבואנים בכלל ועופר אבניר בפרט.
    מה הבעיה להוציא אישור חדש על הספק?
    מה כל כך מקשה עליכם, היבואנים, או אולי מי מקשה עליכם, היבואנים, להוציא את האישור הזה?
    מה ב.מ.וו שונה מכם?
    באמת אני שואל.
    למה אף אחד לא עונה על זה?
    ניסיתי להתכתב איתכם ואמרו לי שפשוט אי אפשר בלי לספק הסבר הגיוני.

  5. #35
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    חשבת שאולי (רק אולי!) ליבואן אין אפשרות חוקית לפתוח את ההגבלה?
    וזה שלב.מ.וו יש את האפשרות ולכל השאר אין, לא אומר שזה נעשה מ"חזירות". זה לא אומר שיש כאן קונספרציה ענקית של כל היבואנים שהתאגדו יחדיו לסכל את החלומות של הרוכבים הצעירים באשר הם. זה בהחלט יכול להיות שפשוט אין אפשרות שכזו.
    הלוואי והיה חצי משיתוף הפעולה שאתה מתאר בין היבואנים. בעצם... אני חותם גם על רבע מזה. היו יכולים לזוז כך הרבה דברים בתחום הבטיחות, עלויות הביטוח, המיסוי, ספורט מוטורי ועוד...
    כן חשבתי
    אבל
    היבואן הוא אחד החלקים בעוגה שנקראת רכישת אופנוע ״חדש״
    שכל חלק וחלק בעוגה מנסים לגזור קופון על חשבון הכיס שלי
    לאו דווקא עופר אבניר (סוזוקי לא? שאפו על הsv)
    אלא כל היבואנים כחתיכת חרא אחת גדולה
    ולגבי הטענה שבמוו יכולים ואבניר/מטרו לא
    מאיפה הבאת את השטות הזאת? ועל סמך מה?
    וקראתי את החתימה שלך,ועדיין
    לעניות דעתי
    בולשיט.
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  6. #36
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    19
    ומה קורה במידה ומישהו מצהיר על רכישת האופנוע A1 שלו ומקבל עליו הכרה במס? ברגע שהוא משחרר את ההגבלה הוא אמור לשלם את המס בחזרה? על איזה חלק? חלק יחסי שהאופנוע שווה עכשיו או על ההקלה בסכום המקורי? ומה עם המע"מ?
    זה תהליך שאני לא בטוח שמדינה עם בירוקרטיה כמו שלנו מוכנה אליו.
    לא יודע איך עושים את זה בבמוו אבל מעניין לבדוק.

  7. #37
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    כרובי, זאת התממות על גבול העצימת עיניים במקרה הטוב, או זריית חול בעיני המשתמשים בפורום במקרה העגום יותר.
    ראשית, הסרת ההגבלה כנראה אינה מסובכת מידי וניתנת לביצוע ברוב מוסכי האופנועים, ולראיה כמות הכלים המוגבלים-לא מוגבלים המפורסמים בלוחות היד 2. שנית, כל הכלים המוגבלים קיימים גם בתצורה לא מוגבלת כך שלא אמורה להיות בעיה מבחינת תקינה ורישום. שלישית, היבואן למעשה לא צריך לעשות כלום למעט לספק חותמת וחתימה על חת'כת נייר שמאשרת את ההספק של הכלי (מפרט כלי לא מוגבל קיים באינטרנט לכל דורש, ולחסכנים בדיו כל שצריך הוא להדפיס את שורת ההספק). את כל ההתעסקות הבירוקרטית הם יכולים לגלגל לבעל הכלי, כולל ההתעסקות המכאנית במוסך, אני בטוח שהלקוחות לא יתלוננו על זה. דבר אחרון, אני יודע לפי החתימה שלך שאתה בתוך קלחת היבואנים, אז לגבי עניין תיאום המחירים זה כבר ממש מרגיש כמו זריית חול של חתולים בעיניים. בתור אזרח ישראלי אתה אמור להכיר את קרנבל תיאום המחירים שמתנהל בכל רובד במשק המקומי. אם לא שמעת, הנה כמה דוגמאות:
    http://m.globes.co.il/news/m/תיאום_מחירים.tag
    http://m.globes.co.il/news/m/article...did=1001141137
    http://www.themarker.com/realestate/1.2925172
    http://m.globes.co.il/news/m/article...did=1001123104
    http://rotter.net/forum/scoops1/281786.shtml
    http://m.ynet.co.il/Articles/4772939

    אז אולי עופר אבניר לא מתאמת מחירים עם שאר היבואנים, אבל היא בהחלט מתאמת מדיניות איתן.
    ושוב, אם דלק יכולים לעשות את זה בלי הרבה מאמץ, ובטח שבלי מלחמות ושוחד פקידים, אז גם שאר היבואניות יכולות, אם רק היו רוצות.

  8. #38
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    מונשילד בתור אחד שעבר את התהליך זה לא כזה פשוט.

    ברגע היבוא יש כמו שטר יבוא כזה שלא זוכר את שמו שבו מצהירים הספקים אפשריים,מידות צמיגים אפשריות וכאלה.
    את כל אחד מהמוצהרים שם חייב להעביר תקינה.
    משמע אם אני יבואן ואני מיבא אופנוע ומצהיר 2 הספקים חייב לעשות פעמיים תקינה זה מסרבל ומייקר טיפה יבוא אבל מספק סחורה טובה יותר ללקוח.

    בחלק מהמקרים זה לא כלכלי, דוגמאת האמטי 07 ששם כל הקלף החזק שלו זה המחיר הוספת עוד תקינה תייקר אותו בעוד סביב ה5 אלף שקל וזה פוגע בשיווק שלו.
    כנל האסוי החדש.

    נגיד במוו זה מראש אופנוע פרמיום שאמור לספק סחורת פרמיום עם שירות פרמיום במחיר לא זול ושם התוספת כלכלית, גם דוקאטי אפשרי בחלק מהדגמים אגב

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  9. #39
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    ציטוט נכתב במקור על ידי שלומי צפיה בהודעה
    ומה קורה במידה ומישהו מצהיר על רכישת האופנוע A1 שלו ומקבל עליו הכרה במס? ברגע שהוא משחרר את ההגבלה הוא אמור לשלם את המס בחזרה? על איזה חלק? חלק יחסי שהאופנוע שווה עכשיו או על ההקלה בסכום המקורי? ומה עם המע"מ?
    זה תהליך שאני לא בטוח שמדינה עם בירוקרטיה כמו שלנו מוכנה אליו.
    לא יודע איך עושים את זה בבמוו אבל מעניין לבדוק.
    ההבדל במחיר הוא כמעט זניח. לדוגמא: סוזוקי וויסטרום DL650 מוגבל נמכר ב 65895₪ (59450₪ במבצע), http://www.oferavnir.co.il/vehicle/77
    והלא מוגבל נמכר ב 68870₪ (61950₪ במבצע), http://www.oferavnir.co.il/vehicle/76. ההפרש הוא 2975₪ (2500₪ במבצע). לגבי שאר היבואניות לא ממש מצאתי מחירים מפורטים כמו אצל סוזוקי (שאפו על זה), אבל הרעיון הוא אותו רעיון.

  10. #40
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    19
    לא הבנת אותי.
    דוד קנה אופנוע מוגבל ברשיון ל A1 ב-50000 שקל.
    חוקי מדינת ישראל מכירים באופנועים שמתאימים לרשיון A1 לצורך מס.
    דוד קיבל הטבת מס והחזר על מע"מ
    דוד הצהיר על האופנוע כהוצאה מוכרת, קיבל החזר מע"מ של כ-5600 שקל וקיבל את ירידת הערך של הכלי כהוצאה מוכרת במס (אם אני לא טועה, 15% מערכו שנה הראשונה).
    לאחר חצי שנה דוד מבטל את המגבלה ועכשיו האופנוע שלו כבר לא מוכר במס.
    מה עושים עכשיו?

  11. #41
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    זאת שאלה לרו''ח לדעתי

  12. #42
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    פשוט יהודים... הכל כסף.

    לא שאני לא יהודי אבל אני לא חושב ככה.

    לדעתי יותר חשוב מה קורה לערך הכלי לאחר המעשה ואיך בדיוק (לא בערך) זה משפיע עליו בשוק.

    אני מכיר כמה אנשים שאומרים "אני לא מוכן לקנות אחד שלא נמכר כמו שהוא בחברה אחרת זה מתכון לצרות"

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  13. #43
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    מונשילד בתור אחד שעבר את התהליך זה לא כזה פשוט.

    ברגע היבוא יש כמו שטר יבוא כזה שלא זוכר את שמו שבו מצהירים הספקים אפשריים,מידות צמיגים אפשריות וכאלה.
    את כל אחד מהמוצהרים שם חייב להעביר תקינה.
    משמע אם אני יבואן ואני מיבא אופנוע ומצהיר 2 הספקים חייב לעשות פעמיים תקינה זה מסרבל ומייקר טיפה יבוא אבל מספק סחורה טובה יותר ללקוח.

    בחלק מהמקרים זה לא כלכלי, דוגמאת האמטי 07 ששם כל הקלף החזק שלו זה המחיר הוספת עוד תקינה תייקר אותו בעוד סביב ה5 אלף שקל וזה פוגע בשיווק שלו.
    כנל האסוי החדש.

    נגיד במוו זה מראש אופנוע פרמיום שאמור לספק סחורת פרמיום עם שירות פרמיום במחיר לא זול ושם התוספת כלכלית, גם דוקאטי אפשרי בחלק מהדגמים אגב

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    ככל הידוע לי (ואולי אני טועה) תקינה עושים רק פעם אחת לכלל האופנועים מדגם מסוים,ככה שלעשות עוד תקינה אחת או פחות תקינה אחת, לא אמורה להיות לזה שום משמעות כלכלית כמעט. ואני לא יודע אם זה רק אצלי אבל הטקסט נרשם לי בלי רווחים ואני צריך להוסיף רווחים רק אח"כ. משהו הזוי.

  14. #44
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    מודלה תקינה עושים פעם אחת אבל התשלום זה פר שינוי או פרק שורה בערך.

    הייתי בתקינה בקשר ל F650CS להזין לו 47 סוסים וABS
    נאמר לי שעל כל אחד זה תשלום ואישורים נפרדים והמון ביורוקרטיה לבסוף הוספתי רק 47 כוח סוס בגלל הביורוקרטיה מסביב.

    עכשיו בגלל ההוזלה מחודש הבא אני צריך לעבור את הגהנום הזה בקשר ל3 אופנועים שיש לי כרגע במשפחה להוסיף את ה ABS לרשיון
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  15. #45
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    סטרלוק, אם רק התשלום על התקינה זה מה שיאפשר לי לקנות וויסטרום מוגבל ולהסיר אותו אחרכך, אני מקבל את זה בהבנה ואהבה. כמו שכתבתי קודם, אני ממש לא מצפה מהיבואן לשאת בעלויות ובזמן הבירוקרטיה, ומבין ששינוי כזה ידרוש ממני משאבים. תקרא לי דפוק, אבל אני אוהב שההחלטה על משהו היא בידי ואז הטענות לאי ביצועה הן רק אלי וכלפי.

אשכולות דומים

  1. הסרת הגבלה KTM Duke 390
    על ידי Gamer בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 27-08-2016, 14:56
  2. למכירה קיט ביטול ממיר ימאהה r6
    על ידי רפאל אחסן גבר בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 08-06-2016, 19:32
  3. ביטול דוד השתקה באגזוז RC390
    על ידי DaniB בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 15-04-2016, 02:32
  4. אופנוע a1 שהוסרה הגבלה, מה קורה בתאונה?
    על ידי amnon5678 בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 13-07-2015, 19:58

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO