כרובי, זאת התממות על גבול העצימת עיניים במקרה הטוב, או זריית חול בעיני המשתמשים בפורום במקרה העגום יותר.
ראשית, הסרת ההגבלה כנראה אינה מסובכת מידי וניתנת לביצוע ברוב מוסכי האופנועים, ולראיה כמות הכלים המוגבלים-לא מוגבלים המפורסמים בלוחות היד 2. שנית, כל הכלים המוגבלים קיימים גם בתצורה לא מוגבלת כך שלא אמורה להיות בעיה מבחינת תקינה ורישום. שלישית, היבואן למעשה לא צריך לעשות כלום למעט לספק חותמת וחתימה על חת'כת נייר שמאשרת את ההספק של הכלי (מפרט כלי לא מוגבל קיים באינטרנט לכל דורש, ולחסכנים בדיו כל שצריך הוא להדפיס את שורת ההספק). את כל ההתעסקות הבירוקרטית הם יכולים לגלגל לבעל הכלי, כולל ההתעסקות המכאנית במוסך, אני בטוח שהלקוחות לא יתלוננו על זה. דבר אחרון, אני יודע לפי החתימה שלך שאתה בתוך קלחת היבואנים, אז לגבי עניין תיאום המחירים זה כבר ממש מרגיש כמו זריית חול של חתולים בעיניים. בתור אזרח ישראלי אתה אמור להכיר את קרנבל תיאום המחירים שמתנהל בכל רובד במשק המקומי. אם לא שמעת, הנה כמה דוגמאות:
http://m.globes.co.il/news/m/תיאום_מחירים.tag
http://m.globes.co.il/news/m/article...did=1001141137
http://www.themarker.com/realestate/1.2925172
http://m.globes.co.il/news/m/article...did=1001123104
http://rotter.net/forum/scoops1/281786.shtml
http://m.ynet.co.il/Articles/4772939
אז אולי עופר אבניר לא מתאמת מחירים עם שאר היבואנים, אבל היא בהחלט מתאמת מדיניות איתן.
ושוב, אם דלק יכולים לעשות את זה בלי הרבה מאמץ, ובטח שבלי מלחמות ושוחד פקידים, אז גם שאר היבואניות יכולות, אם רק היו רוצות.