מונשילד בתור אחד שעבר את התהליך זה לא כזה פשוט.
ברגע היבוא יש כמו שטר יבוא כזה שלא זוכר את שמו שבו מצהירים הספקים אפשריים,מידות צמיגים אפשריות וכאלה.
את כל אחד מהמוצהרים שם חייב להעביר תקינה.
משמע אם אני יבואן ואני מיבא אופנוע ומצהיר 2 הספקים חייב לעשות פעמיים תקינה זה מסרבל ומייקר טיפה יבוא אבל מספק סחורה טובה יותר ללקוח.
בחלק מהמקרים זה לא כלכלי, דוגמאת האמטי 07 ששם כל הקלף החזק שלו זה המחיר הוספת עוד תקינה תייקר אותו בעוד סביב ה5 אלף שקל וזה פוגע בשיווק שלו.
כנל האסוי החדש.
נגיד במוו זה מראש אופנוע פרמיום שאמור לספק סחורת פרמיום עם שירות פרמיום במחיר לא זול ושם התוספת כלכלית, גם דוקאטי אפשרי בחלק מהדגמים אגב
Sent from mTalk using windows 10 mobile