ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
מונשילד בתור אחד שעבר את התהליך זה לא כזה פשוט.

ברגע היבוא יש כמו שטר יבוא כזה שלא זוכר את שמו שבו מצהירים הספקים אפשריים,מידות צמיגים אפשריות וכאלה.
את כל אחד מהמוצהרים שם חייב להעביר תקינה.
משמע אם אני יבואן ואני מיבא אופנוע ומצהיר 2 הספקים חייב לעשות פעמיים תקינה זה מסרבל ומייקר טיפה יבוא אבל מספק סחורה טובה יותר ללקוח.

בחלק מהמקרים זה לא כלכלי, דוגמאת האמטי 07 ששם כל הקלף החזק שלו זה המחיר הוספת עוד תקינה תייקר אותו בעוד סביב ה5 אלף שקל וזה פוגע בשיווק שלו.
כנל האסוי החדש.

נגיד במוו זה מראש אופנוע פרמיום שאמור לספק סחורת פרמיום עם שירות פרמיום במחיר לא זול ושם התוספת כלכלית, גם דוקאטי אפשרי בחלק מהדגמים אגב

Sent from mTalk using windows 10 mobile
ככל הידוע לי (ואולי אני טועה) תקינה עושים רק פעם אחת לכלל האופנועים מדגם מסוים,ככה שלעשות עוד תקינה אחת או פחות תקינה אחת, לא אמורה להיות לזה שום משמעות כלכלית כמעט. ואני לא יודע אם זה רק אצלי אבל הטקסט נרשם לי בלי רווחים ואני צריך להוסיף רווחים רק אח"כ. משהו הזוי.