תוצאות 1 עד 6 מ 6

אשכול: החלפת קלאץ ימאהה טימקס יעוץ וחוו"ד בקנית קיט מחו"ל

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    85

    החלפת קלאץ ימאהה טימקס יעוץ וחוו"ד בקנית קיט מחו"ל

    שלום חברים,
    מתייעץ אתכם לעניין מסויים, (TMAX 2009ׂ)

    כאשר רכשתי את הקטנוע ועשיתי בדיקת קניה נאמר לי שהקלאץ' לא במיטבו ובהמשך יהיה צורך להחליפו.
    חלק מהבדיקה שנעשתה לעניין הקלאץ' היא להעמיד את הקטנוע על ג'ק אמצע במידה והגלגל האחורי מסתובב אזי הקלאץ' לא 100% אחוז.
    (כאשר עשיתי בירור במוסך מסוים נאמר לי שזה סיפור של כמה אלפיות במידה וצריך להחליף את הכל ולא רק רפידות)

    אני רוצה להיערך להוצאה ולסיפור הזה וכבר לחפש בחול קלאץ' תואם, האם הקיט הבא הוא הוא קיט קומפלט ומתאים:
    http://www.ebay.com/itm/SRK099-EBC-C...Nr6atQ&vxp=mtr

    בנוסף אודה למומחים פה מדוע שהקטנוע קר ומונע עומד על ג'ק אמצע הגלגל האחורי מסתובב וכאשר הקטנוע חם הגלגל האחורי עומד?
    האם זה עניין הג'וק בזמן שהוא קר?

    *במידה ואני צודק אז אם כך מה האינדיקציה לדעת תקינות של הקלאץ'?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    הקלאץ' הוא אינרציאלי - מתחבר ומתנתק בגלל הסיבוב.
    בדומה לקטנוע רק שפה יש קלאץ' אמיתי.
    כשהוא מתבלא זה משפיע על העומס של הקפיצים והמרווחים ולכן חום וקור משנים מרווחים וחוזק של הקפיצים מה שגורם לזיופים.
    החלפת רפידות דיסקיות וקפיצים לא בהכרח תפתור את הבעיה,היא אולי תשתפר אבל לא תעלם וזה בגלל הבלאי לחלקים מסביב - סלסלה ועוד דברים שיכולים להתבלא שקשורים ומשפיעים על הוריאטור אבל זה לא קריטי או בהול,זה בלאי טבעי - בגדול.

    הקיט זה לא קיט של קלאץ' מושלם,מדובר רק בערכת טיפול - service kit ולא בסלסלה חדשה וכו
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 27-10-2016 בשעה 07:50.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    85
    Tribalmistyc2 תודה על המענה.
    אך מה הבדיקה שניתן לעשות בכדי לדעת מצב קלאץ' ללא פירוק.
    סתם לידע כללי נניח במוסך שעושה בדיקת קניה סביר להניח שהם לא מפרקים קלאץ' מה הבדיקה שניתן לעשות בכדי לדעת מצב של קלאץ'?
    תודה מראש

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    בודקים שהוא מתנתק ומתחבר בזמן ושלא מחליק - יוצרים מצבי עומס ע"י האצות ובלימות מהירות.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    85
    אם כך , הבדיקה שהזכרתי למעלה עם העמדת הקטנוע על ג'ק אמצע ובדיקת הסתובבות הגלגל האחורי לא רלוונטי?

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי vy17206 צפיה בהודעה
    חלק מהבדיקה שנעשתה לעניין הקלאץ' היא להעמיד את הקטנוע על ג'ק אמצע במידה והגלגל האחורי מסתובב אזי הקלאץ' לא 100% אחוז.
    הקלאץ' לא 100% מנותק.
    זה גם יכול לנבוע בגלל המיסב הראשי שלו וזה לא בדיקה וודאית (כשהמיסב שיושב על הציר תפוס,גם כשהקלאץ' מפריד הוא יכול לסובב את הציר מעט).

אשכולות דומים

  1. (כ"ע) מבקש יעוץ, מעוניין להזמין פיירינג מאיביי
    על ידי Nochill בפורום פורום ציוד
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 07-10-2016, 21:45
  2. (כ"ע) מבקשת יעוץ ברכישת אופנוע ראשון 250 סמ"ק
    על ידי karelitz בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 19-08-2016, 15:30
  3. (כ"ע) מבקש יעוץ ומתלבט בין נינג'ה 300\250 או cbr250.
    על ידי בן. בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 24-07-2016, 15:47
  4. (כ"ע) רשיון A1 מבקש יעוץ לגבי אופנוע דו"ש ראשון
    על ידי Ruso_a בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 19-07-2016, 18:34
  5. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 13-07-2016, 16:39

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO