אגב זה...לך קנה באיקאה מה שאתה רוצה, שבור אותו בפטיש,
תחזור לחנות ותגיד...אני מצטער, נשבר לי.
יתנו לך חדש ללא שאלות. פשוט, מהיר, הגיוני ובידיעה שתחזור שוב ושוב.
אני חייב לומר משהו, אנחנו הלקוחות (יש לומר הישראלים) הבאנו את זה על עצמינו,
לקחנו את מושג השרות ההוגן והפכנו אותו ל"מגיע לי, כי שילמתי"
לקחנו אותו רחוק כי הרבה פעמים אנחנו לא אומרים את האמת ומשקרים במצח נחושה,
לקחנו אותו מאוד רחוק, כי אנחנו דורשים בכוח ולא תמיד מגיע לנו.
אני אומר ברבים לקחנו, כי אני חלק מהחברה הזו והקלון הזה דבק בי בכל מקום,
בארצות אחרות, בקניות באיביי, ביחס כללי לישראלים.
לא ירחק היום...שגם הסינים לא ירצו למכור לנו, אפילו כבל USB משומש.
המאסנו את עצמינו, נותני השרות כבר לא מאמינים לנו ובכללם נותני השרות הישראלים.
את דעתי בנושא הספציפי הזה כבר הבעתי, זה לא מונע ממני לראות איך אנחנו הלקוחות מתנהגים ככלל.
בדיוק כך נראית יריה עצמית ברגל.
חבל.



ציטוט ההודעה בתגובה