הקליד מיכאל:
"
לרדוף אחרי שירות לקוחות במשך שלושה חודשים זה שירות?"
אני רק אניח כאן את ההודעה שלי אליו לפני חודשיים לאחר שלא ענה לטלפונים ולא חזר אלי...

מכאן כל אחד יסיק את המסקנות לבד.

SMS.jpg


ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
1. מיכאל אומר שלא השתמש במטען מהיר
2. מטען מהיר אמור לספק 5V למכשיר שלא תומך בטעינה מהירה
3. היבואן מכיר מספר מקרים של מצלמות שרופות

אז או שמיכאל שקרן או טועה או שהיבואן שקרן או טועה
הייתי לוקח את ה400 ולא חוזר למידלנד לעולם

אגב, שירות לקוחות שאומר שהוא יחזור ואז לא חוזר זה אחד הדברים היותר מטריפים שקורים לי כמעט תמיד כשאני פונה לשירות לקוחות בישראל.


תעבור קצת על ההודעות שלו בפורום, הוא לא מפסיק לדבר על זה בכל הזדמנות