חבל שאין פרוט ושלבי פרוק המנוע והחלפת הרכיבים.
אפשר לדעת מהיכן הזמנת את החלפים המקורים?
שלום, אני אופיר, לא כתבתי פה בעצם מאז 2006 שהיה בבעלותי gs500
לפני כשנה קניתי GSX-R 750 שנת 1992
האופנוע לדעתי דיי מוכר לכמה חברי פורום כאן, האופנוע נבנה כ streetfighter, וכך רכשתי אותו.
לאחר הקנייה גיליתי דבר ראשון שהוא צורך שמן יותר מדלק - בעייתי.
במהלך נסיעה מנהלתית וקצרה באחד הימים הלך לי הגיר באמצע נסיעה ומכאן התחלנו בעבודה (מרץ 2016).
הוזמן גיר מאביי - לא מתאים (תמונה מצורפת) יחסי העברה קטנים יחסית למקור. הגיר שהוזמן מתאים לאותו דגם רק קירור שמן. (הגיר למכירה על הדרך)
מצאתי בסופו של דבר גיר - מבחור טוב שעזר לי עם חלקים מהצפון.
אם כך הורדנו גם את המנוע.
הוחלפו בוכנות לבוכנות חדשות oem.
גומיות שסתומים,צילנדר אחד שתה המון שמן (גומיות שסתומים) - הוחלפו לחדשות.
שרשרת טיימינג חדשה
מצב האופנוע כרגע אחרי כיוון קרבורטורים - מניע, נוסע.
בעיה אחרת שבגללה הוא עדיין בעבודה - רעשים מאזור אלטרנטור (מקווה שיפתר בקרוב בקלות יחסית)
לאחר מכן מה שנשאר עקרונית זה להרכיב פנסים שהוזמנו, וספידומטר
בעתיד - בניית מערכת פליטה.
שמחתי לשתף.
נערך לאחרונה על ידי OfirZ; 08-11-2016 בשעה 19:26.
חבל שאין פרוט ושלבי פרוק המנוע והחלפת הרכיבים.
אפשר לדעת מהיכן הזמנת את החלפים המקורים?
מזלג הפוך היה לו במקור
וזאת הזרוע המקורית של דגמי 92-93
אם את צריך חלקים מהמנוע תחתון יש לי..
בהצלחה בשיפוץ.
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
כזה שעון בדיוק הרכבתי בgs שלי
r86
למען האמת אתה צודק
בידיוק בדקתי את זה לא מזמן
בזמנו בילבלו אותי מספר אנשים
עופר אבניר - אני יודע שהיה להם את הבוכנות
שרשרת טיימינג וגומיות כנראה גם משם
לא בטוח.
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
ואם אתה כבר משפץ..
אגזוז לפח..
זנב יותר קצר והפעם תמקם אותו בקו הנכון עם הקו מכל,
תגביה את החלק האחורי ב3-5 ס"מ (מהבולם כן?)
מסכה נורמלית,כידון קצת יותר רחב ושטוח ( או קליפ אונים אם תעמוד בזה) וכו וכו
זה מה שאני הייתי עושה אם היה לו מנוע של 1100 קירור שמן עם גיר 6 הילוכים.
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
R86
אם כבר שפכת מה שיש לך לומר
רק תסביר לי מה זאת אומרת
״ככה מוכרים אופנוע ב 3 מקסימום 8״
ואם תוכל להסביר לי גם מה לא שווה כלום במנועים ועוד שהיו חדשים.
לפני שערכת את הפוסט..
כתבת שהוא משופר בפרונט הפוך,זרוע אחורית של rgv וכו
זה כנראה מה שהמוכר אמר לך
בכל מקרה
Rים קירור מים יש בשפע (92-5)
המנועים לא אמינים,מאוד קשים לשיפור (הרי לפני הכל סטריט פייטר צריך להיות גם לוחם לא?)
ובנוסף לכל זה,משקל גבוה
230 קילו והמנוע החלש יחסית..לא משהו בכלל
אפ זה היה בנדיט 1200 למשל
במחיר שיעלה לך השיפוץ מנוע אני מעלה לו את ההספק ב50% ובלי לפגוע יותר מידי באמינות
לגבי המחיר
אחד כזה שצריך שיפוץ מנוע שווה אולי 5 אם הוא עם טסט ויש את כל הפיירינג במצב סביר
נוסע באותו מצב שווה 8-10 תלוי שנתון
באופנוע שלך,לא הייתי נוגע,לא בסטייל שלי,לא בטריטוריה שאני אוהב להיות בה,ויודע שבשביל להביא אותו למצב שאני רוצה יעלה לי יותר מידי
אבל,אל תשכח שאני בן 17,ואני לא מתעסק בשום דבר שהוא לא סוזוקי,קירור שמן,ארבע צילנדר,
אני גדלתי עם האופנועים האלה ומתייחס אליהם כילדים שלי,ובסופו של יום,יש לך בסיס סביר
לפרויקט שיכול לצאת מעניין.
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
עשית סרטון של החלפת בוכנה ושסתום?
אם כן אשמח אם תעלה אחד שאני אוכל ללמוד (:
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk