לך על הימאהה. עדיף כמה שפחות ק"מ, כמה שפחות ידיים, זה נכון תמיד אבל הכי חשוב מצב הכלי המשומש - שברים, סדקים, הזעות ונזילות מעידים על שימוש גס וטיפול לוקה. כנ"ל חוטים משוחררים מהצמה ואיזולירבנד ותיקוני ריתוך/ פוקסילינה.
גם אחרי שתמצא מועמד יפה ונקי חובה לבדוק במוסך לפני שמחליטים לקנות (ובכמה! - בתום בדיקת המוסך תקבל רשימת ריג'קטים לכלי ותמחור ליישור קו. לפי זה תחליט בכמה לקנות).
בתור מתחיל גמור בתחום, ממליץ לך על קורס רכיבה מתקדמת ועל רכיבה עם ציוד מיגון מלא כבר מהתחלת רכישת ההרגלים הדו גלגליים...
ובנימה אישית, חבל שאתה לא שוקל דו שימושי כאופנוע ראשון. זה ייתן לך הרבה יותר נסיון ושליטה בגז והזנב ובאופן כללי מומלץ למי שגבוה מספיק.