
נכתב במקור על ידי
eran1100
מהפייס-
אני מעלה את הנושא בגלל תחושת חוסר הנוחות שחוויתי בשבועות האחרונים.
קניתי WR250F חדש ללא תוספות בחודש יולי בטרייד הוגן ובמחיר מלא (61,200 כולל אגרות) היבואן הצהיר ועמד על כך שזה המחיר ועל מחיר שומרים, הדגם עם הפול סיסטם עלה 67,000.
לצערי נפצעתי ונאלצתי למכור אופנוע חדש, ברור שברגע שהאופנוע נקנה מפסידים אלפי שקלים, זה המחירון והדבר מקובל, אבל כשפרסמתי חודשיים אחרי הקנייה, התברר להפתעתי שמה שעלה 67,000 הפך ל - 61,000.
לא נעים שהיבואן מזלזל בלקוחות שרק עכשיו קנו, אבל מתמודדים, מנסים למכור במחיר מחירון, אבל מתקשרים אנשים ואומרים, על מה אתה מדבר, דיברנו עם... זה לא באמת המחיר, יש עוד הנחות.
אתמול התברר שהקונים צודקים המחיר ירד ל 56,000, במטרו מחיר זה לא מחיר, מחירון זה לא מחירון ואנשים שרק עכשיו רכשו כלי חדש במחיר מלא מבינים שעשו עליהם סיבוב של אלפי שקלים כי מי יקנה עכשיו אופנוע משומש במחיר מחירון שכל כך קרוב למחיר של חדש?
כמובן שפניתי לגורם מוכר במטרו, הוא הביע את צערו, הבין כמה רע אני מרגיש, הבטיח שידבר עם הבוס למחרת וינסה לעזור ומוזר, הוא לא הבין איך לא הצלחתי למכור אופנוע מבוקש כל כך, אז האופנוע באמת מבוקש, אבל איך אפשר להתחרות ביבואן שמוזיל בלי הכרה ומי יודע מה יקרה מחר? אולי כדי להפטר מהמלאי יוזילו את המחירים בעוד 7000 ש"ח?
כמה תובנות:
1. מה שמטרו עושים חוקי, כמובן שמותר להם, מדובר בסוג של מסחר שיהיה נהדר לרוכשים חדשים, לחיסול המלאי הישן, אבל מצד שני אני ואחרים רואים בזה זלזול ויריקה בפניהם של לקוחות שרכשו במחיר מלא ומדובר במותג טוב, מוצלח ושכיר.
2. פעם הבאה שאתם חושבים לרכוש אופנוע במטרו בחצי השני של השנה, קחו בחשבון שיכול להיות שיום אחרי שתרכשו, תקבלו "זפטה" של אלפי שקלים ותרגישו מרומים.