ציטוט נכתב במקור על ידי ktm690smc צפיה בהודעה
תודה!

מבחינת התוספות, הבחור עם הSM אומר שהשקיע הרבה יותר, הוא לא מוכן לרדת מ48.
לגביי מה אני מעדיף? בוודאי שזוג אקרופוביץ' מאשר זוג FMF.

אולי אצליח להוריד עוד את הבחור עם הSMR, ובלי קשר נאמר לי על ידי המוסכניק שלי שיש לו רק מחלה אחת ידועה שזה חיישן מסויים (לא זוכר את השם).
מה רע ב-FMF? אם מדובר בדגם APEX אז זה אגזוז מצוין, למעט העובדה שהוא יותר רועש מאקרפוביץ'.

לגבי חיישן - לעיתים יש צורך בהחלפה של חיישן מצב מצערת (Throttle Position Sensor - TPS). זה לא מחלה, זה בלאי ובדגמי ה-LC8 השונים הוא נוטה להתבלות מעט מהר יותר מבאופנועים אחרים. לא כל יום מחליפים חיישן כזה, הוא לא מתקלקל כל כמה אלפי קילומטרים וכשהוא בסוף חייו ניתן להרגיש זאת מאחר והאופנוע יעבוד בצורה לא סדירה. לא זכור לי חיישן נוסף שעושה בעיות כלשהן.

ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
לא ידוע לי על בעיית חיישן, בכל ה990 הדבר היחיד שחוזר על עצמו זה נזילה מהקלאץ ההידראולי ויש לזה פיתרון של החלפת הSLAVE לאחד משודרג
http://www.adventure-spec.com/defaul...enture-se.html
דווקא לא מכיר בעיה רוחבית בכל ה-LC8 עם הקלאץ' ההידראולי. יש בעיות שונות בדגמים שונים, ויש מעט שהן רוחביות לכולם, כמו למשל אכילת שמן יחסית מוגברת ברכיבה מאוד אגרסיבית (אבל זה לא ממש בעיה, פשוט משהו שצריך להקפיד לבדוק כמו בכל אופנוע ובמידת הצורך להוסיף). כמו כן, יש מדי פעם נזילות שמן - החל מהזעות בבסיס הצילינדרים ועד נזילות שמן דרך תיבת האוויר או באזור רגלית ההילוכים, בד"כ בגלל בלאי באו-רינג של ציר הבלאנסר.

שני דברים נוספים שצריך לשים לב אליהם - משאבת המים לעיתים נשחקת ויש מעבר מים לשמן. זה די רוחבי לכל דגמי ה-LC8, יש כאלה שגם החליפו משאבה אחרי פחות מ-10 אלף קילומטר ואף יותר מפעם אחת, יש כאלה שלא נגעו עשרות אלפי קילומטרים והכל תקין.

דבר אחרון שזכור לי מהסופרדיוק ונראה לי שגם ב-SM\R צריך לשים לב - פילטר הדלק הוא מסוג נייר ולא טוב לו להיות לאורך זמן במצב שבו הוא לא כולו בתוך דלק, כי הוא מתייבש, מתפורר וסותם את המשאבה. זה לא מחלה ולא משהו שקורה באופן תכוף, פשוט משהו שצריך לשים לב בעיקר באופנועים קצת יותר ישנים - אם האופנוע מגמגם זה יכול להיות סימן. אין ממש דרך לבדוק מלבד לפרק וזה לא משהו שעושים סתם, אם כבר מפרקים מומלץ להחליף ולהיות בראש שקט.

ציטוט נכתב במקור על ידי ktm690smc צפיה בהודעה
עידכון:

הSMR נכנס לבדיקה במוסך שלי בצהריים, הממצאים:
הכלי עבר כמה החלקות ובעקבות זה צביעה מלאה מחדש של האופנוע, משאבת קלאץ' עליונה כנראה נשברה מאחת ההחלקות ורותכה למקום ("רתיכה טובה" כדבריי
המוסכניק שלי.. אבל בכל זאת),
הקלאץ' הוחלף, הגלגש האחורי 50% וצריך להחליף אותו עוד מעט + טיפול גדול.
בנוסף יש מחשב ניהול שהבחור שמוכר את הכלי עבור הבעלים שלו "לא יודע באיזה מדובר". בנוסף, נתן תחושה שהוא רק רוצה להיפטר מהכלי ולמכור ובגלל זה
ירד איתי מ50 אלף ל48. בנוסף, ריחרחתי קצת וגיליתי שמי שנסע על הכלי הם חבורת בני 20+ משתוללים, אין היסטוריית טיפולים, אין קבלות, אי אפשר לראות
אחורה מה הכלי עבר איזה טיפולים ומה הוחלף מתי ובאיזה קילומטר.

שורה תחתונה כי אני פועל מהראש ולא מהבטן: יש כאן יותר מדי סימני שאלה לגביי הכלי בגלל כל מה שציינתי זו מיטה חולה בוודאות לדעתי.

בנוסף - כשפותחים סוויץ' יש רעש שנמשך שנייה של כמו זימזום כזה של קצר חשמלי וזה הדבר שהכי הפחיד אותי.
בקיצור- שילכו לחפש פראיירים אחרים. כואב לראות כלי כזה שלא שומרים עליו, לא מבין אנשים.
ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
מהלב או מהבטן חרא אופנוע.

הזימזום זה משאבת הדלק והוא תקין, אם הוא חזק מאד זה מעיד שהפילטר שבתוך המשאבה סתום או שהמשאבה עומדת להתאבד
אכן הזמזום זה המשאבה. סיבה נוספת שבגללה יכול להיות שהצליל נשמע חזק זה אם על האופנוע היה מורכב קיט פילטר אויר פתוח - אצלי היה קיט של ביטול תיבת האויר כך שגופי המצערת חשופים בעצם לאויר ולא יושבים בתוך התיבה והצליל היה נשמע הרבה יותר חזק (וגם אפשר היה לראות את המשאבה עושה את פעולות האיפוס שלה, די מגניב) - בקיצור, לא בהכרח בעיה.


שורה תחתונה - לא יודע אם חרא אופנוע או בונבון, בעיקרון יותר חדש תמיד יהיה יותר טוב מיותר ישן אבל בסדרת אופנועי ה-LC8 מה שיותר חשוב זה שהאופנוע יהיה טוב ומטופל היטב, באופן סדור ואצל מישהו שמכיר את האופנועים האלה ויודע מה הוא עושה. אופנועים כאלו שטופלו בצורה לא טובה הופכים להיות בעיתיים עם "בעיות שלא ניתן לפתור" ומוציאים שם רע לליין דגמים מהמגניבים ביותר שעולם האופנועים ידע בעשרים שנים האחרונות.
האופנועים עצמם מאוד עמידים לרכיבה אגרסיבית, הן מבחינת המנוע והן מבחינת מכלולי השלדה.
ראיתי אחד שהחליק לתוך קיר במסלול בקרוב ל-200 קמ"ש, אמנם כל המסביב הלך קאפוט אך המנוע והשלדה עצמה היו ללא פגע וסביבם נבנה האופנוע מחדש ושימש עוד שתי עונות מרוצים...