ציטוט נכתב במקור על ידי ktm690smc צפיה בהודעה
כנראה שהתבלבלתי והיא כן זהה.

בכל מקרה, אני מדבר על dynojet 3 מחשב ניהול שמותקן על האופנוע, הורכב בו לפני שנה פלוס מינוס.
עד כמה זה בעייתי? תראה, הכלי מאוד שמור והדבר היחיד שמונע ממני לקחת אותו זה המחיר הפסיכי שהמוכר דורש ולא מוכן להגיע לפשרה בעניין,
והעניין השני זה הקיט פילטר אוויר פתוח והמחשב ניהול.

אין לי מושג במכאניקה אבל הכלי נשמע פצצה, המנוע נשמע חי ונושם, הוא מטפל באופרוד מאז שהוא יצא מהחברה ויש היסטורייה מלאה אחורה.
הכלי מעולם לא עבר תאונה/החלקה, מעולם לא נסע בגשם (כשיש גשם הוא לוקח את הרכב), נסע 30K ב8 שנים.

אני ממש בהתלבטות. מצד אחד מדובר בחיה אקזוטית שאני אתבאס ממש אם לא אקח,
תמיד חשבתי שנגמרו פה הבהמות האלו ומאז הסופרמוטו 690 שהיה לי חיפשתי משהו שימלא לי את המשבצת,
וה990 הזה בא בדיוק במקום. ממש לא רוצה להיתקע עם איזה MT או Z או וואטאבר משהו אחר בלית ברירה.
מצד שני הבחור רוצה מחיר גבוה מאוד, והעניין עם הקיט פילטר אוויר והמחשב ניהול קצת מרתיע אותי (חבר טוב שלי אומר
שכנראה לא כיוונו את המחשב מאז שהוא הוכנס לאופנוע וזה לא טוב למנוע).

תודה על העזרה שלכם.
ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
אין דבר כזה דיינוג'ט 3 למיטב ידעתי, מה שיש זה פאוור קומנדר 3 של דיינוג'ט וזה תוספת למחשב ניהול המנוע המקורי.
למה אתה חושב שזה בעייתי?
בהתחשב בזה שיש אגזוזים פתוחים וקיט מסנן אוויר זה משלים את החבילה למרות שאפשר בktm לשנות את המפות ישירות על מחשב ניהול המנוע וזה בעצם גורם לפאוור קומנדר להיות מיותר אלה אם יש גם auto tune מחובר (סיפור ליום אחר).

אותו בחור מבוגר עושה רושם שהוא לא עשה קומבינות אז כנראה אפשר לסמוך על כל ההתקנה
ציטוט נכתב במקור על ידי ktm690smc צפיה בהודעה
כן, מה שיש לו זה פאוור קומנדר של דיינוג'ט. לא אני חושב שזה בעייתי, אלא חבר שלי שהגיע איתי לראות את הכלי.
אומר שהמכשיר שמכוון את הפאוור קומנדר הגיע לארץ רק לפני חודש או פחות וזאת אומרת ששנה הוא נסע עם זה בלי שכיוונו אותו או משהו כזה,
וגם צריך לקנות לו אוטו טיון.
הבחור באמת אומר שהוא לא ידע מזה וזה גם משלים לי את הפאזל כי הוא אומר שהוא שילם על הקיט פילטר אוויר פתוח 5000 שח,
וזה לא יכול להיות כי פילטר אוויר פתוח לא מגיע למחיר כזה - אבל אתמול כשראינו את הפאוור קומנדר עשינו אחד ועוד אחד והבנו שכנראה
עם הקיט פילטר אוויר שמו לו גם את זה ולכן המחיר הגבוה שהוא שילם על כל העסק.


טוב שהעלת את זה כי שכחתי לציין, הבחור גר קרוב מאוד לים והברגים באופנוע טיפה חלודים - עד כמה זה בעייתי? הרי זה כלי של 8 שנים, הגיוני לא?
כמו שעודד כתב, מה שלבחור קיים באופנוע זה כנראה פאוור קומנדר 3 (PC3 בקצרה) של דיינוג'ט ולא קיט סטייג' 3 של דיינוג'ט. ה-PC הוא מה קוראים אותו PIGGYBACK, כלומר מתחבר למחשב ניהול מנוע בנוסף ולא במקום.
מה שזה מאפשר, זה לטעון מפות ניהול מנוע שונות ומותאמות לאופנוע (למשל, אם יש לך טיונר עם דיינו שבנה לך מפה ספציפית לאופנוע שלך) אבל גם אם אין טיונר ומפה ספציפית, במקרים רבים ניתן להשיג מפות סטנדרטיות שמותאמות לשיפור מסוים והרבה פעמים אפשר לקנות קיט פילטר פתוח יחד עם המחשב ומפה מותאמת שהיצרן בנה.

בדגמי ה-LC8 (כמו ב-690 ובעוד לא מעט יצרנים אירופאיים) זה מיותר כי יש תוכנה חינמית שבעזרת כבל ב-80 יורו מתחברת ישירות למחשב ואפשר לטעון ישירות למחשב מפות ואף לבנות בעצמך (הדרך המהירה לגמור את המנוע אם אתה לא יודע מה אתה עושה).

אין פה מה לכוון כל תקופה, בעיקרון, אם טענת מפה שמתאימה למה שיש על האופנוע והיא מפה סטנדרטית (כלומר, לא מתחו אותה מדי לקצה, אלא היא בסיסית ומתאימה למגוון רחב של אופנועים בתנאים מגוונים עם אותן תוספות) אז לא סביר שיקרה נזק כלשהו וכמובן שאין מה להחליף או לכוון אלא אם השגת מפה טובה יותר.



ציטוט נכתב במקור על ידי Skity צפיה בהודעה
רק אוסיף ואומר שבניגוד לדעה הרווחת, קצת מידיי ק"מ לא פחות גרוע מיותר מידיי ק"מ, כלי רכב זה משהו שמיועד לנסיעה, אם כלי רכב עומד יותר מידיי זמן זה יכול לגרום להתייבשות גומיות, חלודה, בלאי כתוצאה מחוסר שימון, וכו' וכו'.
30 אלף ק"מ ב-8 שנים זה לא מעט מדי. זה אופנוע שנסע אבל לא הרבה. מה שחשוב לדעת זה אם הוא עמד למשך שנתיים בלי שטיפלו בו, מה שלא נשמע כמו המקרה.

ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
עצם העובדה שיש מוצרים תחליפיים לחלק הזה אומר שיש בעיה רוחבית.
אני מניח שאתה מתכוון למשאבת קלאץ', אני התכוונתי שלא ידוע לי על בעיה רוחבית בכל דגמי ה-LC8. לא שמעתי אף פעם על בעיה כזו בסופרדיוק, אז אולי זה בעיה רק באדוונצ'רים או משהו כזה.
משאבות מים שנפרצות זה רוחבי, מיישרי זרם שמתקלקים זה בד"כ בעיקר בסופרדיוק בגלל המיקום של המיישר וכו'.

ציטוט נכתב במקור על ידי Ritalin צפיה בהודעה
ktm690smc
ברגים חלודים?!
זה קוו אדום אחי
למה?