ציטוט נכתב במקור על ידי אסף זומר צפיה בהודעה
כמו שעודד כתב, מה שלבחור קיים באופנוע זה כנראה פאוור קומנדר 3 (PC3 בקצרה) של דיינוג'ט ולא קיט סטייג' 3 של דיינוג'ט. ה-PC הוא מה קוראים אותו PIGGYBACK, כלומר מתחבר למחשב ניהול מנוע בנוסף ולא במקום.
מה שזה מאפשר, זה לטעון מפות ניהול מנוע שונות ומותאמות לאופנוע (למשל, אם יש לך טיונר עם דיינו שבנה לך מפה ספציפית לאופנוע שלך) אבל גם אם אין טיונר ומפה ספציפית, במקרים רבים ניתן להשיג מפות סטנדרטיות שמותאמות לשיפור מסוים והרבה פעמים אפשר לקנות קיט פילטר פתוח יחד עם המחשב ומפה מותאמת שהיצרן בנה.

בדגמי ה-LC8 (כמו ב-690 ובעוד לא מעט יצרנים אירופאיים) זה מיותר כי יש תוכנה חינמית שבעזרת כבל ב-80 יורו מתחברת ישירות למחשב ואפשר לטעון ישירות למחשב מפות ואף לבנות בעצמך (הדרך המהירה לגמור את המנוע אם אתה לא יודע מה אתה עושה).

אין פה מה לכוון כל תקופה, בעיקרון, אם טענת מפה שמתאימה למה שיש על האופנוע והיא מפה סטנדרטית (כלומר, לא מתחו אותה מדי לקצה, אלא היא בסיסית ומתאימה למגוון רחב של אופנועים בתנאים מגוונים עם אותן תוספות) אז לא סביר שיקרה נזק כלשהו וכמובן שאין מה להחליף או לכוון אלא אם השגת מפה טובה יותר.





30 אלף ק"מ ב-8 שנים זה לא מעט מדי. זה אופנוע שנסע אבל לא הרבה. מה שחשוב לדעת זה אם הוא עמד למשך שנתיים בלי שטיפלו בו, מה שלא נשמע כמו המקרה.



אני מניח שאתה מתכוון למשאבת קלאץ', אני התכוונתי שלא ידוע לי על בעיה רוחבית בכל דגמי ה-LC8. לא שמעתי אף פעם על בעיה כזו בסופרדיוק, אז אולי זה בעיה רק באדוונצ'רים או משהו כזה.
משאבות מים שנפרצות זה רוחבי, מיישרי זרם שמתקלקים זה בד"כ בעיקר בסופרדיוק בגלל המיקום של המיישר וכו'.



למה?
לא המשאבה אלה הslave שלה נוזל ליד רגלית ההילוכים, זה לא קורה בכל האופנועים אבל יש מקרים פה ושם, מספיק בשביל שמישהוא יתכנן את זה מחדש וימכור