נסה להיזכר האם באמת לא נגעת בשום דבר
חוץ מהחלפת האטמים.
מזכיר מאוד את בעיית ההתנעה שהייתה לי
לאחר שיפוץ המנוע.
בסופו של דבר זו הייתה בעיית תזמון הצתה.
עם תזמון הצתה לקוי עדיין האופנוע יכול להניע (בקושי)
אבל לא יחזיק או שיעבוד מאוד לא חלק.
אם אתה שולל לחלוטין תזמון הצתה אז
במנוע מרובה צילינדרים עם קרב' חייבים
לעשות תיאום קרב', אבל
עדיין הכי חשוב להקפיד על גובה מצוף.
דבר אחרון, תתפלא כמה פעמים תקלות קורות
בגלל הדברים הכי דביליים, כמו ברגי תערובת
סגורים למשל, או צינור שלא מנותב נכון.