תבדוק את הגובה של המצופים
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
שלום חברים
מנוע טורי,600 סמ"ק,4 קרבורטורים.....
עקב נזילת דלק מאחד הקרבורטורים מהאטם במכסה התחתון של הקרבורטור (האמבטיה בא נמצא המצוף),
הוצאתי את כל הרביעיה והחלפתי בכולם את אותו האטם.
כמובן ששמתי אטמים חדשים......
באותה ההזדמנות גם ניקיתי את האמבטיות,
מעבר להחלפה לא נגעתי בשום חלק אחר.
הרכבתי חזרה את הרביעיה והאופנוע מסרב להניע.
סטרטר ומצבר תקינים
הבדיקות שביצעתי בינתיים.....
פתיחת בורג ריקון תחתון של הקרבורטורים ווידאו שמטפטף משם דלק,כלומר דלק מגיע לקרבורטורים.
החלפת פלגים לרביעיה חדשה ווידו שיש ניצוץ-תקין.
תוך כדי נסיון התנעה,התזה של ספריי קרבורטורים לתוך המיכל של פילטר האויר (לא מומלץ לגומיות אבל ה' איתי....),
האופנוע הניע ל2-3 שניות,בהשפעת הספרי וכבה.
רעיונות נוספים למישהו מה פספסטי או איך אני ממשיך מכאן ??
תודה
תבדוק את הגובה של המצופים
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
אולי מגיע לך דלק לקרב' אבל אם המצוף מכוון נמוך מדי לא יגיע מספיק דלק לצילינדר
לא מדבר על בדיקת גובה דלק, מדבר על בדיקת גובה מצוף - בודקים כשהקרב' במצב מאוזן עם קליבר
פתחת את התא מצוף והתעסקת שם, מה שקובע את הגובה של המצוף זה קפיץ מתכת קטן (אתה מכופף אותו כדי לקבוע את המיקום של המצוף), בקלות אתה יכול לשנות את המיקום של המצוף בלי להתכוון
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Rf600? איזה קרבורטורים יש לך שם?
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
אוקיי,בהחלט נקודה מעניינת......
אחפש קצת מידע על הנושא ואבדוק.
תודה רבה.
אכן מוצג ארכיוני בשם Rf 600.
הקרוברטורים של מיקוני,
לפי ספר האופנוע,שברשותי,יש שני דגמים של מיקוני שהגיעו עם הכלי.
על פניו נראה לי שאלו הם MIKUNI BDST36SS.
לא מצאתי רישום עליהם עם הדגם,
אבדוק שנית ובצורה נוחה יותר אחרי שאפרק אותם מהאופנוע.
ניסית להניע עם/בלי צ'וק?
כיצד את מזרים דלק לקרב' - עם אינפוזיה או מהמיכל דלק?
האם פילטר האוויר נמצא במקומו?
האם החבקים של סעפות היניקה (מניפולדים) ושל קופסאת האוויר מהודקים?
האם אתה רואה סדקים משמעותיים על המניפולדים?
האם הפלאגים רטובים מדלק, או שהם יבשים?
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
מיקוני..אוקיי..
וואקום עם הפה כחצי דקה לוודא שכל הכוסיות מלאות
בלי צ׳וק
בלי אייר בוקס
סטרטר ולעבור עם היד לחסום כל פתח של הקבורטורים בו זמנית (1-2-3-4)
מקווה שהצלחתי להסביר את עצמי
תחזור לספר.
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
קרב' מכוון אמור להניע בלי שום ריטואלים
גם אם הכוסיות ריקות הן מתמלאות תוך סטרטר שתים
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
אם המשאבה מקורית היא חשמלית והיא לא תלויה בוואקום,כן היא יכולה להיות תלויה בסטרטר כי לעיתים ההזנה תהיה ממערכת ההצתה ולא ישירות מהמצבר.
כיוון מצוף הקרבורטור יפתור את הבעיה
ראשית אתחיל מזה שאני מתנצל בפני כל המגיבים,היה לי שבוע מטורף ולצערי לא התפניתי לפורום וגם לא לאופנוע,
השבוע הקרוב צפוי להיות רגוע אז מקווה שאוכל להתקדם.
ועכשיו.....
ניסיתי גם עם צ'וק ובלי גז,
ניסיתי בלי צ'וק ועם גז
וכשהכריזה עלתה ניסיתי עם צ'וק ועם גז (לא שחשבתי שזה יצליח אבל הכריזה השתלטה לכמה רגעים קלים.....).
דלק מזרים ממיכל הדלק,
כל האטמים במצב מצויין והחבקים מהודקים כראוי-(מכיר את עניין משיכת האויר ולכן כשהקבורטורים היו בחוץ בדקתי את המניפולדים).
פילטר האויר במקומו והפלגים רטובים ואפילו חדשים.
אוקיי,אנסה את עניין שאיפת הואקום,איך בנזין 95,טעים ? :-)
את עניין חסימת האויר ניסיתי לבצע,אבל לא כל קרבורטור בנפרד אלא ע"י חסימה של פתח קופסאת האויר.
אכן זה מה שמעצבן מכיוון שהקבורטרים עבדו יפה לפני הפירוק והחלפת האטמים.
המשאבה היא חשמלית,יש מין "קנאק" כאשר אני פותח סוויץ',וכמו כן מגיעים אליה שני חוטים מהצמה הראשית של האופנוע.
בדיקת גובה המצופים הוא אכן הדבר הראשון שאני מתכנן לבצע.
ושוב תודה לכולם,
מבטיח לעדכן.
נערך לאחרונה על ידי anaRF; 18-11-2016 בשעה 22:40.
אין טעם לעשות את החסימה של המאיידים וגם לא את הוואקום,עושים את זה כאשר המשאבה מכנית,מופעלת וואקום.
עצם שהמצתים רטובים מעיד שהמשאבה פועלת ושדלק מגיע למנוע,עבור הלאה.
נסה את הדברים הבאים:
1.המאיידים לא מכוונים וזה מציף את המנוע - גובה מצוף נמוך מידיי יכול לגרום לזה וצ'וק שפתוח יתר על המידה (שים לב שיש מאיידים שהצ'וק חוסם אוויר ולא מוסיף דלק).
2.אין הצתה או שאיך שהוא גרמת לה לצאת מתזמון.
תנסה לנקות את הפלאגים היטב, לנקז את הדלק מהכוסיות, לחבר מזרק גדול עם דלק טרי ישירות לקרב' ולהניע בלי צ'וק. אם לא יילך - אז לפתוח צ'וק.ניסיתי גם עם צ'וק ובלי גז,
ניסיתי בלי צ'וק ועם גז
וכשהכריזה עלתה ניסיתי עם צ'וק ועם גז (לא שחשבתי שזה יצליח אבל הכריזה השתלטה לכמה רגעים קלים.....).
דלק מזרים ממיכל הדלק,
כל האטמים במצב מצויין והחבקים מהודקים כראוי-(מכיר את עניין משיכת האויר ולכן כשהקבורטורים היו בחוץ בדקתי את המניפולדים).
פילטר האויר במקומו והפלגים רטובים ואפילו חדשים.
אם האופנוע היה מניע יפה לפני הפירוק, ובהנחה ואין לך טעות בהרכבה - אני לא רואה סיבה שלא תצליח להניע אותו.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual