עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 17

אשכול: לא מניע אחרי החלפת אטמים של הקרבורטורים.....מחפש כוון להתקדם

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    38

    לא מניע אחרי החלפת אטמים של הקרבורטורים.....מחפש כוון להתקדם

    שלום חברים
    מנוע טורי,600 סמ"ק,4 קרבורטורים.....
    עקב נזילת דלק מאחד הקרבורטורים מהאטם במכסה התחתון של הקרבורטור (האמבטיה בא נמצא המצוף),
    הוצאתי את כל הרביעיה והחלפתי בכולם את אותו האטם.
    כמובן ששמתי אטמים חדשים......
    באותה ההזדמנות גם ניקיתי את האמבטיות,
    מעבר להחלפה לא נגעתי בשום חלק אחר.

    הרכבתי חזרה את הרביעיה והאופנוע מסרב להניע.
    סטרטר ומצבר תקינים

    הבדיקות שביצעתי בינתיים.....
    פתיחת בורג ריקון תחתון של הקרבורטורים ווידאו שמטפטף משם דלק,כלומר דלק מגיע לקרבורטורים.
    החלפת פלגים לרביעיה חדשה ווידו שיש ניצוץ-תקין.
    תוך כדי נסיון התנעה,התזה של ספריי קרבורטורים לתוך המיכל של פילטר האויר (לא מומלץ לגומיות אבל ה' איתי....),
    האופנוע הניע ל2-3 שניות,בהשפעת הספרי וכבה.
    רעיונות נוספים למישהו מה פספסטי או איך אני ממשיך מכאן ??
    תודה

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    תבדוק את הגובה של המצופים

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    38
    ציטוט נכתב במקור על ידי Meirson צפיה בהודעה
    תבדוק את הגובה של המצופים

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk
    זה רעיון....
    נוסע לקנות צינור שקוף.....

    אני מניח שהתכוונת לגובה של הדלק (שכמובן משפיע על גובה המצופים).......??

    להבנה שלי-אם לא נגעתי בהם כלל,יש סיבה הגיונית שהגובה שלהם ישתנה מלבד סתם תקלה מיקרית ?
    תודה
    נערך לאחרונה על ידי anaRF; 05-11-2016 בשעה 15:38.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    אולי מגיע לך דלק לקרב' אבל אם המצוף מכוון נמוך מדי לא יגיע מספיק דלק לצילינדר
    לא מדבר על בדיקת גובה דלק, מדבר על בדיקת גובה מצוף - בודקים כשהקרב' במצב מאוזן עם קליבר
    פתחת את התא מצוף והתעסקת שם, מה שקובע את הגובה של המצוף זה קפיץ מתכת קטן (אתה מכופף אותו כדי לקבוע את המיקום של המצוף), בקלות אתה יכול לשנות את המיקום של המצוף בלי להתכוון

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    Rf600? איזה קרבורטורים יש לך שם?
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    38
    ציטוט נכתב במקור על ידי Meirson צפיה בהודעה
    אולי מגיע לך דלק לקרב' אבל אם המצוף מכוון נמוך מדי לא יגיע מספיק דלק לצילינדר
    לא מדבר על בדיקת גובה דלק, מדבר על בדיקת גובה מצוף - בודקים כשהקרב' במצב מאוזן עם קליבר
    פתחת את התא מצוף והתעסקת שם, מה שקובע את הגובה של המצוף זה קפיץ מתכת קטן (אתה מכופף אותו כדי לקבוע את המיקום של המצוף), בקלות אתה יכול לשנות את המיקום של המצוף בלי להתכוון

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk
    אוקיי,בהחלט נקודה מעניינת......
    אחפש קצת מידע על הנושא ואבדוק.
    תודה רבה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי R86 צפיה בהודעה
    Rf600? איזה קרבורטורים יש לך שם?
    אכן מוצג ארכיוני בשם Rf 600.

    הקרוברטורים של מיקוני,
    לפי ספר האופנוע,שברשותי,יש שני דגמים של מיקוני שהגיעו עם הכלי.
    על פניו נראה לי שאלו הם MIKUNI BDST36SS.
    לא מצאתי רישום עליהם עם הדגם,
    אבדוק שנית ובצורה נוחה יותר אחרי שאפרק אותם מהאופנוע.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ניסית להניע עם/בלי צ'וק?
    כיצד את מזרים דלק לקרב' - עם אינפוזיה או מהמיכל דלק?
    האם פילטר האוויר נמצא במקומו?
    האם החבקים של סעפות היניקה (מניפולדים) ושל קופסאת האוויר מהודקים?
    האם אתה רואה סדקים משמעותיים על המניפולדים?
    האם הפלאגים רטובים מדלק, או שהם יבשים?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    מיקוני..אוקיי..
    וואקום עם הפה כחצי דקה לוודא שכל הכוסיות מלאות
    בלי צ׳וק
    בלי אייר בוקס
    סטרטר ולעבור עם היד לחסום כל פתח של הקבורטורים בו זמנית (1-2-3-4)
    מקווה שהצלחתי להסביר את עצמי
    תחזור לספר.
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    קרב' מכוון אמור להניע בלי שום ריטואלים
    גם אם הכוסיות ריקות הן מתמלאות תוך סטרטר שתים

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    אם המשאבה מקורית היא חשמלית והיא לא תלויה בוואקום,כן היא יכולה להיות תלויה בסטרטר כי לעיתים ההזנה תהיה ממערכת ההצתה ולא ישירות מהמצבר.

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    163
    כיוון מצוף הקרבורטור יפתור את הבעיה

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    38
    ראשית אתחיל מזה שאני מתנצל בפני כל המגיבים,היה לי שבוע מטורף ולצערי לא התפניתי לפורום וגם לא לאופנוע,
    השבוע הקרוב צפוי להיות רגוע אז מקווה שאוכל להתקדם.
    ועכשיו.....


    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    ניסית להניע עם/בלי צ'וק?
    כיצד את מזרים דלק לקרב' - עם אינפוזיה או מהמיכל דלק?
    האם פילטר האוויר נמצא במקומו?
    האם החבקים של סעפות היניקה (מניפולדים) ושל קופסאת האוויר מהודקים?
    האם אתה רואה סדקים משמעותיים על המניפולדים?
    האם הפלאגים רטובים מדלק, או שהם יבשים?
    ניסיתי גם עם צ'וק ובלי גז,
    ניסיתי בלי צ'וק ועם גז
    וכשהכריזה עלתה ניסיתי עם צ'וק ועם גז (לא שחשבתי שזה יצליח אבל הכריזה השתלטה לכמה רגעים קלים.....).
    דלק מזרים ממיכל הדלק,
    כל האטמים במצב מצויין והחבקים מהודקים כראוי-(מכיר את עניין משיכת האויר ולכן כשהקבורטורים היו בחוץ בדקתי את המניפולדים).
    פילטר האויר במקומו והפלגים רטובים ואפילו חדשים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי R86 צפיה בהודעה
    מיקוני..אוקיי..
    וואקום עם הפה כחצי דקה לוודא שכל הכוסיות מלאות
    בלי צ׳וק
    בלי אייר בוקס
    סטרטר ולעבור עם היד לחסום כל פתח של הקבורטורים בו זמנית (1-2-3-4)
    מקווה שהצלחתי להסביר את עצמי
    תחזור לספר.
    אוקיי,אנסה את עניין שאיפת הואקום,איך בנזין 95,טעים ? :-)
    את עניין חסימת האויר ניסיתי לבצע,אבל לא כל קרבורטור בנפרד אלא ע"י חסימה של פתח קופסאת האויר.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Meirson צפיה בהודעה
    קרב' מכוון אמור להניע בלי שום ריטואלים
    גם אם הכוסיות ריקות הן מתמלאות תוך סטרטר שתים

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk
    אכן זה מה שמעצבן מכיוון שהקבורטרים עבדו יפה לפני הפירוק והחלפת האטמים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אם המשאבה מקורית היא חשמלית והיא לא תלויה בוואקום,כן היא יכולה להיות תלויה בסטרטר כי לעיתים ההזנה תהיה ממערכת ההצתה ולא ישירות מהמצבר.
    המשאבה היא חשמלית,יש מין "קנאק" כאשר אני פותח סוויץ',וכמו כן מגיעים אליה שני חוטים מהצמה הראשית של האופנוע.

    ציטוט נכתב במקור על ידי aviranze צפיה בהודעה
    כיוון מצוף הקרבורטור יפתור את הבעיה
    בדיקת גובה המצופים הוא אכן הדבר הראשון שאני מתכנן לבצע.


    ושוב תודה לכולם,
    מבטיח לעדכן.
    נערך לאחרונה על ידי anaRF; 18-11-2016 בשעה 22:40.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    אין טעם לעשות את החסימה של המאיידים וגם לא את הוואקום,עושים את זה כאשר המשאבה מכנית,מופעלת וואקום.
    עצם שהמצתים רטובים מעיד שהמשאבה פועלת ושדלק מגיע למנוע,עבור הלאה.
    נסה את הדברים הבאים:

    1.המאיידים לא מכוונים וזה מציף את המנוע - גובה מצוף נמוך מידיי יכול לגרום לזה וצ'וק שפתוח יתר על המידה (שים לב שיש מאיידים שהצ'וק חוסם אוויר ולא מוסיף דלק).
    2.אין הצתה או שאיך שהוא גרמת לה לצאת מתזמון.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ניסיתי גם עם צ'וק ובלי גז,
    ניסיתי בלי צ'וק ועם גז
    וכשהכריזה עלתה ניסיתי עם צ'וק ועם גז (לא שחשבתי שזה יצליח אבל הכריזה השתלטה לכמה רגעים קלים.....).
    דלק מזרים ממיכל הדלק,
    כל האטמים במצב מצויין והחבקים מהודקים כראוי-(מכיר את עניין משיכת האויר ולכן כשהקבורטורים היו בחוץ בדקתי את המניפולדים).
    פילטר האויר במקומו והפלגים רטובים ואפילו חדשים.
    תנסה לנקות את הפלאגים היטב, לנקז את הדלק מהכוסיות, לחבר מזרק גדול עם דלק טרי ישירות לקרב' ולהניע בלי צ'וק. אם לא יילך - אז לפתוח צ'וק.
    אם האופנוע היה מניע יפה לפני הפירוק, ובהנחה ואין לך טעות בהרכבה - אני לא רואה סיבה שלא תצליח להניע אותו.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  15. #15
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    38
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אין טעם לעשות את החסימה של המאיידים וגם לא את הוואקום,עושים את זה כאשר המשאבה מכנית,מופעלת וואקום.
    עצם שהמצתים רטובים מעיד שהמשאבה פועלת ושדלק מגיע למנוע,עבור הלאה.
    נסה את הדברים הבאים:

    1.המאיידים לא מכוונים וזה מציף את המנוע - גובה מצוף נמוך מידיי יכול לגרום לזה וצ'וק שפתוח יתר על המידה (שים לב שיש מאיידים שהצ'וק חוסם אוויר ולא מוסיף דלק).
    2.אין הצתה או שאיך שהוא גרמת לה לצאת מתזמון.
    לא נראה לי שזו בעיה בהצתה מכיוון שהאופנוע הניע למספר שניות כאשר התזתי ספרי קרבורטורים לתוך תיבת פילטר האויר.

    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    תנסה לנקות את הפלאגים היטב, לנקז את הדלק מהכוסיות, לחבר מזרק גדול עם דלק טרי ישירות לקרב' ולהניע בלי צ'וק. אם לא יילך - אז לפתוח צ'וק.
    אם האופנוע היה מניע יפה לפני הפירוק, ובהנחה ואין לך טעות בהרכבה - אני לא רואה סיבה שלא תצליח להניע אותו.
    פלאגים חדשים.....
    רביעית הקרבורטורים כרגע נמצאים על שולחן הטיפולים,
    מקווה למצא זמן בהקדם האפשרי להתקדם עם הבדיקות.

אשכולות דומים

  1. אקסבו מניע אחרי 6-7 שניות
    על ידי humble55 בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 20-02-2016, 00:34
  2. וי סטרום 650 לא מניע אחרי טיפול קטן
    על ידי moshmosh בפורום פורום טכני
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 11-11-2015, 10:53
  3. לא מניע אחרי כיוון שסתומים - xr600r
    על ידי shon_xr600r בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 08-11-2015, 17:45
  4. מניע, אחרי 2 שניות לחיצה על הסטרטר
    על ידי אמיליוס בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 02-10-2015, 20:59
  5. לא מניע אחרי הרכבה
    על ידי svechinsky בפורום פורום טכני
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 29-06-2015, 15:34

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO