ראשית אתחיל מזה שאני מתנצל בפני כל המגיבים,היה לי שבוע מטורף ולצערי לא התפניתי לפורום וגם לא לאופנוע,
השבוע הקרוב צפוי להיות רגוע אז מקווה שאוכל להתקדם.
ועכשיו.....
ניסיתי גם עם צ'וק ובלי גז,
ניסיתי בלי צ'וק ועם גז
וכשהכריזה עלתה ניסיתי עם צ'וק ועם גז (לא שחשבתי שזה יצליח אבל הכריזה השתלטה לכמה רגעים קלים.....).
דלק מזרים ממיכל הדלק,
כל האטמים במצב מצויין והחבקים מהודקים כראוי-(מכיר את עניין משיכת האויר ולכן כשהקבורטורים היו בחוץ בדקתי את המניפולדים).
פילטר האויר במקומו והפלגים רטובים ואפילו חדשים.
אוקיי,אנסה את עניין שאיפת הואקום,איך בנזין 95,טעים ? :-)
את עניין חסימת האויר ניסיתי לבצע,אבל לא כל קרבורטור בנפרד אלא ע"י חסימה של פתח קופסאת האויר.
אכן זה מה שמעצבן מכיוון שהקבורטרים עבדו יפה לפני הפירוק והחלפת האטמים.
המשאבה היא חשמלית,יש מין "קנאק" כאשר אני פותח סוויץ',וכמו כן מגיעים אליה שני חוטים מהצמה הראשית של האופנוע.
בדיקת גובה המצופים הוא אכן הדבר הראשון שאני מתכנן לבצע.
ושוב תודה לכולם,
מבטיח לעדכן.



ציטוט ההודעה בתגובה