ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
אין טעם לעשות את החסימה של המאיידים וגם לא את הוואקום,עושים את זה כאשר המשאבה מכנית,מופעלת וואקום.
עצם שהמצתים רטובים מעיד שהמשאבה פועלת ושדלק מגיע למנוע,עבור הלאה.
נסה את הדברים הבאים:

1.המאיידים לא מכוונים וזה מציף את המנוע - גובה מצוף נמוך מידיי יכול לגרום לזה וצ'וק שפתוח יתר על המידה (שים לב שיש מאיידים שהצ'וק חוסם אוויר ולא מוסיף דלק).
2.אין הצתה או שאיך שהוא גרמת לה לצאת מתזמון.
לא נראה לי שזו בעיה בהצתה מכיוון שהאופנוע הניע למספר שניות כאשר התזתי ספרי קרבורטורים לתוך תיבת פילטר האויר.

ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
תנסה לנקות את הפלאגים היטב, לנקז את הדלק מהכוסיות, לחבר מזרק גדול עם דלק טרי ישירות לקרב' ולהניע בלי צ'וק. אם לא יילך - אז לפתוח צ'וק.
אם האופנוע היה מניע יפה לפני הפירוק, ובהנחה ואין לך טעות בהרכבה - אני לא רואה סיבה שלא תצליח להניע אותו.
פלאגים חדשים.....
רביעית הקרבורטורים כרגע נמצאים על שולחן הטיפולים,
מקווה למצא זמן בהקדם האפשרי להתקדם עם הבדיקות.