נסה להיזכר האם באמת לא נגעת בשום דבר
חוץ מהחלפת האטמים.
מזכיר מאוד את בעיית ההתנעה שהייתה לי
לאחר שיפוץ המנוע.
בסופו של דבר זו הייתה בעיית תזמון הצתה.
עם תזמון הצתה לקוי עדיין האופנוע יכול להניע (בקושי)
אבל לא יחזיק או שיעבוד מאוד לא חלק.
אם אתה שולל לחלוטין תזמון הצתה אז
במנוע מרובה צילינדרים עם קרב' חייבים
לעשות תיאום קרב', אבל
עדיין הכי חשוב להקפיד על גובה מצוף.
דבר אחרון, תתפלא כמה פעמים תקלות קורות
בגלל הדברים הכי דביליים, כמו ברגי תערובת
סגורים למשל, או צינור שלא מנותב נכון.
נערך לאחרונה על ידי שעיר בגב"ב; 19-11-2016 בשעה 08:25.
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
יש לכוון גובה מצוף בכל ארבעת הקרבורטורים
לאחר מכן יש לחבר 4 שעוני ואקום ולכוון אחד אחד
אם אתה לא יודע פנה למישהו שמבין
תוכל לחפש קצת מידע ביוטיוב