עד כמה שהבנתי 125 דופ זה אופנוע נישה.
אם אתה מעוניין ברכיבת אנדורו, ולא סתם אנדורו - אלא אך ורק רכיבה טכנית צפופה וסלעים ועבודת קלאטצ' - אז 125 דו"פ יהיה אחלה.

אבל מה אם אתה מעוניין באנדורו של שטחים פתוחים ויותר להיות על הגז?
ומה אם אתה בכלל מעוניין ב 90 אחוז רק בשבילים ולעיתים רחוקות אולי איזה סינגל קליל?
ומה אם אתה בקטע של מוטוקרוס וקפיצות ודיונות?
וגם מה אם אין לך עגלה או טנדר?
ומה אחת חושב שהעלות היחידה זה רק בקניייה של האופנוע? אח"כ גם צריך להשקיע כסף וזמן בטיפולים וחלפים...

אני אישית לא מבין כלום. אבל אני זוכר בזמנו שכשאני התעניינתי ב 125 דופ - זה מה שאמרו לי... שזה אופנוע נישה. הוא מגביל אותך לסוג מסויים של רכיבה, והוא מעולה בדבר אחד אבל לא שימושי בכל השאר.
לא כולם מתחברים לקטע של עגלות + אנדורו סלעים צפוף, ועוד אחר כך בבית לטפל כל X שעות מנוע.