ושוב חזרנו לכתוב שטויות שלא קשורות לא למציאות ולא לשאלה של פותח השרשור.
פותח השרשור גר בת"א ואין לו איך להגיע לשטח, ולכן הוא צריך דו"ש, ככה שה-125 דו"פ למניהם לא על הפרק.
בלי קשר, 125 דו"פ הוא לא אופנוע נישה. לפחות לא יותר נישה מ(כמעט) כל אופנוע אינדורו מקצועי אחר. כל אופנועי האינדורו מותאמים לאינדורו, שזו נישה בתחום האופנועים.
ה-125 יעשה בכיף את כל מה שאפשר לעשות בארצנו הקטנה, כולל טיולי מדבר ארוכים פעם ב-. זה נכון שאם אתה מחפש לרכב רק שבילים ורק טיולי מדבר ארוכים של יומיים הוא לא האופנוע המתאים, אבל לא בגלל שהוא נישתי אלא בגלל שלרכב רק שבילים זה נישתי ויש אופנועים שמתאימים לנישה הזו.
אם אתה מתחיל שמחפש אופנוע אול-אראונד זו אופציה טוב, אבל כאמור זה לא מה שפותח השרשור שאל.
לגבי הKLX250, WR125, CR250, דווקא הם האופנועים הנישתיים מאחר והם מתאימים לכביש ושטח קל בלבד, ולא יאפשרו לרוכב המתחיל לבדוק ולהבין מה הוא אוהב.
האופנועים היחידים שיאפשרו גם הגעה לשטח בכביש וגם טעימה מכל מה שיש לשטח להציע הם הDRZ והWR250R (ואולי הAJPים שאותם אני פחות מכיר), ולכן פותה"ש צריך לחפש כאלה במצב הכי טוב וחדש שהוא יכול למצוא בתקציב שלו.
וג'וני - אתה ממשיך להתייחס כל הזמן למוטוקרוס וקפיצות גבוהות. מוטוקרוס זה לגמרי נישה, ספורט שבאופן עקרוני מתקיים רק בתוך מסלולים סגורים ועל אופנועים ייעודיים לכך. שמישהו אומר שהוא רוצה להתחיל לרכב בשטח, ניתן להניח שאין הכוונה לקפיצות גבוהות.


ציטוט ההודעה בתגובה