יכול להיות שלא לחצת מספיק על הקלאצ?
בגדול לא צריכה להיות בעיה להניע בראשון כל עוד הקלאצ משולב.
איזה אופנוע?
טוב אז יצא לי ככה להחנות בראשון בעלייה ירידה (שמתי בראשון כדי שהאופנוע לא יתדרדר) , כאשר אני מדליק את האופנוע בפעם הראשונה אפילו שאני מכניס קלאץ הוא קופץ ופעם השנייה נדלק.
נאמר לי שכשאני חונה בראשון הריי אני משאיר את גלגל השיניים מחובר למנוע , מה שהגיוני מאוד וכאשר אני שם קלאץ לחוץ זה עדיין לא מפריד את הגלגל שיניים מהאופנוע משום שהוא נתקע שם , וזאת בגלל הלחץ כבוא הוא נצמד.
השאלה שלי היא , איך להמנע מזה ולהניע כמו בן אדם לאחר מכן כי יש סיטואציות שאין לי אפשרות למשוך אותו קדימה או אחורה זאת עלייה ירידה וקצת קשה , לפעמים בלתי אפשרי .
יכול להיות שלא לחצת מספיק על הקלאצ?
בגדול לא צריכה להיות בעיה להניע בראשון כל עוד הקלאצ משולב.
איזה אופנוע?
דיאלים vjf250 , לחצתי את אמא אמא שלו.
אציין שאין שום בעיות הנעה במצב אחר רק כאשר מדובר בעלייה והוא נשאר בראשון.
את האמת שלא ניסיתי להשאיר אותו בהילוך ראשון על משטח ישר.
אך עוד פעם תמיד נדלק מהפעם השנייה אחריי הקפיצה הראשונה של נדלק נכבה כמו זריקה קלאץ בזמן ראשון בעלייה / ירידה.
נערך לאחרונה על ידי PushTheThrottle; 26-07-2015 בשעה 23:45.
בזמן עמידה השמן נסחט מבין רפידות הקלאץ' והן נדבקות טיפה אחת לשניה.
זה לא נורא. תניע עם ברקס קדמי לחוץ כדי שלא יקפוץ או תן לאופנוע דחיפה חזקה עם קלאץ' משוחרר לפני ההתנעה כדי לשחרר את הרפידות ואז תניע.
יכול להיות שהחלפת שמן תעזור למזער את התופעה.
איך אפשר לבדוק שהקלאטצ׳ באמת נלחץ עד הסוף?
הידית שאתה מושך בתורה מושכת כבל
לפני הכל צריך לוודא שהכבל מכוון כמו שהוא צריך להיות, אם אתה לא בטוח בעצמך גש למוסך שיבדוק. אם הכבל מכוון והכל בסדר ים האופנוע - את התשובה כבר כתבו לך קודם
תניע בניוטרל?
הכנסת רוורס ,צלצל מחר למשרד הרישוי....