מישהו יכול להסביר לי למה מחוברים למצערת 2 כבלים - אחד יוצא ואחד נכנס .
מה התפקיד שלהם?
והאם אפשר לוותר על הכבל שחוזר
מכיוון שאני מושך את הכבל גז, הכבל שני חוזר לבד
מישהו יכול להסביר לי למה מחוברים למצערת 2 כבלים - אחד יוצא ואחד נכנס .
מה התפקיד שלהם?
והאם אפשר לוותר על הכבל שחוזר
מכיוון שאני מושך את הכבל גז, הכבל שני חוזר לבד
התפקיד של השני הוא לוודא שהראשון לא נתפס ומשאיר אותך עם גז פתוח
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
האם אני יכול לוותר על לחבר אותו למצערת והאם זה יפגע באיזשהי צורה במשהו?
כמו שאמרתי אתה מסתכן בזה שהכבל יתפס ואתה תתקע עם מצערת פתוחה
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
אתה לא יכול לוותר עליו, אם אתה רוצה שהמצערת תיסגר עפ"י הסיבוב שלך ידית הגז שלך. במיוחד אם הכבל השני שחוק ו\או הקפיץ ישן ו\או הידית לא זזה בחופשיות.
ערכתי את הכותרת - "כבל גז לאופנוע" אינו שאלה, תקלה או בקשה. לתשומת לבך להבא.
לא חושב שהבנתם אותי נכון.י
יש לי כבל גז רגיל שאני מושך אותו כבל אחר חוזר לבפנים וכשאני עוזב הכבל השני חוזר חזרה.
בעצם הכבל השני עושה פעולה הפוכה והוא זז גם ככה שאני מזיז את הכבל גז
אז למה בעצם אני צריך אותו
ואני דווקא חושב שאתה לא מבין מה עונים לך.
זה הקצה של ידית המצערת בכבלים שאתה שואל עליהם:
זה הקצה השני, של הזרקה, שאתה לא רואה (וקרבורטור ייראה אותו דבר):
אתה רואה ששני הכבלים האלה מזיזים את אותו הגלגל בדיוק, רק לכיוונים שונים.
אחד מאפשר לך לפתוח את המצערת.
אחד מאפשר לך לסגור את המצערת בכח, אם היא נתקעה.
זאת הסיבה:
http://advrider.com/index.php?thread...rstand.696132/In semi-rare conditions these days, a four-stroke single can actually make enough vacuum to make a carb slide "stick" in the bore, causing a run-away condition. Hence, the DOT requires a mechanical (i.e. not a spring) method of closing the throttle.
בלי הכבל השני הדבר היחיד שסוגר את המצערת זה קפיץ מצערת. אם היה לך כבל יחיד, והוא לא זז חלק, או שהקפיץ נשבר או השתחרר, או עוד משהו קרה - ואתה בנסיעה על 100 קמ"ש - לא יהיה לך איך לסגור את המצערת. תחשוב, אתה סוגר גז והוא לא נסגר.
נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 09-11-2016 בשעה 09:26.
איך יכול להיות שלדיוקים החדשים (390) יש רק כבל אחד?
לא כל הדגמים מאז ומעולם יצאו עם 2 כבלים. דגמים שלא הולכים לשוק של ארה"ב, דגמים עם הזרקה, וכו' - אני זוכר שהיו ויש דגמים שאין בהם כבל מחזיר, על אותו משקל שאין אחד במכונית. לא יודע מה הסיבות של היצרנים לבחור כן או לא ליישם את זה, ובכלל לאחרונה עוברים לשליטה בחשמל ממילא (fly-by-wire).