ואני דווקא חושב שאתה לא מבין מה עונים לך.
זה הקצה של ידית המצערת בכבלים שאתה שואל עליהם:
זה הקצה השני, של הזרקה, שאתה לא רואה (וקרבורטור ייראה אותו דבר):
אתה רואה ששני הכבלים האלה מזיזים את אותו הגלגל בדיוק, רק לכיוונים שונים.
אחד מאפשר לך לפתוח את המצערת.
אחד מאפשר לך לסגור את המצערת בכח, אם היא נתקעה.
זאת הסיבה:
http://advrider.com/index.php?thread...rstand.696132/In semi-rare conditions these days, a four-stroke single can actually make enough vacuum to make a carb slide "stick" in the bore, causing a run-away condition. Hence, the DOT requires a mechanical (i.e. not a spring) method of closing the throttle.
בלי הכבל השני הדבר היחיד שסוגר את המצערת זה קפיץ מצערת. אם היה לך כבל יחיד, והוא לא זז חלק, או שהקפיץ נשבר או השתחרר, או עוד משהו קרה - ואתה בנסיעה על 100 קמ"ש - לא יהיה לך איך לסגור את המצערת. תחשוב, אתה סוגר גז והוא לא נסגר.