ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
הכנסת מים למערכת הבלימה זה בערך הדבר הגרוע ביותר שיכולת לעשות. הבעיה העיקרית של נוזל הבלימה היא שהוא סופג לחות וזה מוריד את טמפ' ההתלקחות שלו. תנקה את המערכת ממים עד כמה שאתה יכול, תעביר בה הרבה נוזל, זרוק את הנוזל בפח ותקווה מאוד שלא נשארו לך שם מספיק מים כדי לבטל את בלם באיזו ירידה ארוכה.

ניקוז בלמים זאת פעולה לא הכי פשוטה ובד"כ ההמלצה היא לא לעשות אותה אם לא יודעים מה עושים, אלא לעשות בפעם הראשונה עם מישהו בעל ניסיון. יש מלא דברים שיכולים ללכת לא נכון מכיוון שפירקת והחזרת את כל המערכת - בכל דבר שעשית יכול להסתתר כשל.
כשהמערכת תלויה מלמעלה למטה, אז מספיק לפתוח בורג ניקוז כדי שהנוזל יתחיל לזרום - לאט, אבל לזרום לכיוון למטה.
אפשר לחבר מזרק לפטמת הניקוז ולמשוך את הנוזל באופן יזום.

תראה סרטים ביוטיוב על ניקוז בלמים, עדיף כמה שיותר. תנסה ללמוד מזה.

אה, והכותרת לא תקינה בפורום הזה. "ברקס קדמי" אינו תקלה, שאלה או בעיה, גם אם הוא ב-GN.
תודה על התגובה המהירה!

הבורג ניקוז למטה- זה הבורג שאליו הצינור מתחבר? או שיכול להיות שזה בורג אחד ליד (כמו פטמה מתברגת כזה...)?

בנוגע למים, הבנתי. לפני שהרכבתי חזרה אז ייבשתי כמו שצריך עם לחץ אוויר מקווה שהספיק.
אבל רק בכוסית עצמה, שהמים לא זרמו לכיוון הבורג, יש לך אולי כיוון למה זה?