תתפלא, אבל הרוב המוחלט של בעלי הכלים הרציניים בארץ אינם מבוטחים במקיף (שאגב חופשי עובר את ה-10,000 ₪ כשמדובר בסופר ספורט, אם ובכלל תמצא מי שיסכים לבטח) ואין להם בעיה בסיסית בניהול כספים. הם פשוט מנהלים את סיכוניהם באופן שבו הם שמים בצד ולו באופן רעיוני 10.000₪+ לאופנוע הבא (אם האופנוע הלך לאחר כ-5 שנים כביום הפגיעה שוויו במחירון הוא כ- 50,000₪, אז זה די מתקזז עם עלויות הביטוח שהוצאת), לוקחים את הריזיקה שהאופנוע יפגע ובמקביל משתמשים בשירותי הזעקה האחרונה במידה שהאופנוע יגנב. כל אחד ונסיונו.
נ.ב.
אישית, זו ריזיקה שאינני מוכן לקחת כאשר לא מתאים לי להשכיב סביב 15,000₪ + בשנה על כלל הביטוחים ומשכך אינני מעלה בנפח לאופנוע דנדש רציני כפי שאני חושק![]()