תוצאות 1 עד 8 מ 8

אשכול: ER 500 במצב טוב, קילומטר קצת גבוה - מתלבט

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2016
    הודעות
    1

    Question ER 500 במצב טוב, קילומטר קצת גבוה - מתלבט

    *כמה טוב לחזור לאחר שפולגז קם לתחייה*

    מצאתי ER500 במצב שמור משנת 2002, על השעון 90,000 קילומטרים ספורים.
    מחיר של כ8,500 שקל, ולאור נסיוני היחיד של חצי שנה עם GS500 - אלו הכלים שמרגישים לי כמו בית (או בגלל דלות תקציב...)

    למביני עניין טכני - קניה חכמה או כשל?
    אני באמת לא יודע כמה המנועים האלו יכולים להחזיק מבחינת קילומטרים, ומשיטוט באינטרנט מצאתי מידע על מנועים עם 120 אלף, וכאלה שקרסו כבר ב80.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    אתה מודע לזה שהשעון מתאפס ב100 אלף?
    וזה די לא הגיוני שאופנוע בן 15 עשה בממוצע רק 6000 קמ בשנה...

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של TheDevilInside
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    506
    ציטוט נכתב במקור על ידי nitzann84 צפיה בהודעה
    אתה מודע לזה שהשעון מתאפס ב100 אלף?
    וזה די לא הגיוני שאופנוע בן 15 עשה בממוצע רק 6000 קמ בשנה...
    תתפלא..

    *נכתב ע"י בעל אופנוע בן 20 (בעוד כחודש) עם 126K אמיתיים ביותר.

  4. #4
    Member הסמל האישי של Mill3r
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    150
    אני קניתי אופנוע בן 7 עם 30 על השעון שלפי בדיקה אצל סטפן יצאו אמיתיים.
    הכל יכול להיות.
    תלוי רק בסבירות

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Chevelle צפיה בהודעה
    *כמה טוב לחזור לאחר שפולגז קם לתחייה*

    מצאתי ER500 במצב שמור משנת 2002, על השעון 90,000 קילומטרים ספורים.
    מחיר של כ8,500 שקל, ולאור נסיוני היחיד של חצי שנה עם GS500 - אלו הכלים שמרגישים לי כמו בית (או בגלל דלות תקציב...)

    למביני עניין טכני - קניה חכמה או כשל?
    אני באמת לא יודע כמה המנועים האלו יכולים להחזיק מבחינת קילומטרים, ומשיטוט באינטרנט מצאתי מידע על מנועים עם 120 אלף, וכאלה שקרסו כבר ב80.
    90K אמיתיים זה יחסית לא הרבה. השאלה היא, האם זה 90, 190 או 290
    יש המון פרמטרים נוספים שמשפיעים על אורך חיי המנוע. סגנון רכיבה אגרסיבי - עם האצות חזקות, שיוט במהירות קרובה לסופית, העברות הילוכים חסרות רחמים - יקצרו את חיי המנוע פי כמה. ריבוי נסיעות עירוניות, שבהן המנוע עובד המון בסרק, הסל"ד משתנה כל הזמן והעברות ההילוכים תכופות מאוד, יביא לבלאי גבוה בהרבה משימוש בינעירוני על פני אותה כמות קילומטרים.
    וכמובן, שתחזוקה נאותה גם היא משפיעה מאוד.
    לכן, עדיף להתייחס למצב האופנוע בפועל יותר מאשר לקילומטראז'.
    סה"כ, מנועו של ה-ER-5 אמין מאוד - אותו מנוע ותיק מוכח של ה-GPZ,KLE,EN, והקהל של ה-ER הוא לרוב רוכבים רגועים יחסית.
    סיפרו לי לא מזמן על ER-5 שנמצא אצל בעליו כ-15 שנה (נקנה כמשומש טרי אי-שם בתחילת שנות האלפיים), טופל אצל היבואן כל השנים האלה, והגיע לכ-220 אלף ק"מ עד שנדרשה התערבות במנוע (וגם היא לא קריטית - ראש מנוע).
    זה רק מראה, עד כמה תחזוקה יסודית ושימוש מתון גורמים לאופנוע להאריך ימים...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    בגלל זה כתבתי.
    "דיי"
    הפתעות תמיד יש, לרוב זה לא נורמלי.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי nitzann84 צפיה בהודעה
    אתה מודע לזה שהשעון מתאפס ב100 אלף?
    וזה די לא הגיוני שאופנוע בן 15 עשה בממוצע רק 6000 קמ בשנה...
    את ה-GS500 שלי בן אותה השנה קניתי עם 67 על השעון, יש מציאות (וכן זה 67 ולא 167 לפי המצב הכולל של הכלי קוסמטית ומכנית).

    מבחינת אמינות - מנוע אמין בסך הכל אבל עייף, יישור קו זה דבר שצריך לצפות לו וגם האופנוע הכי אמין בשנתון שכזה יצטרך יישור קו כלשהו. תשאיר בצד לפחות כ-3 אש"ח בשביל זה.

    סתם שאלה - אמרת שיש לך נסיון של חצי שנה על GS500...מה קרה לו? מבין השניים הייתי ממליץ על ה-GS בגלל פשטותו, זמינות החלפים והקהילה הגדולה שיש לו ברחבי העולם (וגם בארץ יש לנו קהילה קטנה שעוזרת אחד לשני).

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    ציטוט נכתב במקור על ידי Chevelle צפיה בהודעה
    למביני עניין טכני - קניה חכמה או כשל?
    אני באמת לא יודע כמה המנועים האלו יכולים להחזיק מבחינת קילומטרים, ומשיטוט באינטרנט מצאתי מידע על מנועים עם 120 אלף, וכאלה שקרסו כבר ב80.
    מביני עניין טכני לא יענו לך על שאלה כזו באינטרנט, המצב תלוי באופן בלעדי באופן בו טיפלו באופנוע, ואת זה כמובן שאין דרך לבדוק מכאן.
    לגבי פוטנציאל, ראיתי מנועים מהסדרה חוצים 200 אלף ק"מ אבל זה באופנוע שטופל לפי הוראות יצרן מהיום הראשון שלו, בלי מוסכים.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 18-10-2016, 16:51
  2. קילומטר בשנה [ er6 ]
    על ידי shlomi2k בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 17-12-2015, 18:08
  3. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-12-2015, 19:28
  4. גבוה מדי
    על ידי nickta69 בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 28-11-2015, 09:19
  5. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 13-07-2015, 22:34

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO