בתמונות יש חיבור לכבל מכני הבעיה היחידה יכולה להיות בקוטר של ההברגה ובסטייה של מדידת המהירות.
מצאתי את הספידומטר הסיני הזה, ולפי מה שאני מבין הוא משתמש בכבל של הספידומטר המכני המקורי (של בנדיט 1200 לצורך העניין). האם הבנתי נכון וזה הגיוני?
(שאר סינים גנריים ואף קוסו ושות' משתמשים במגנט וחיישן (אפקט האל).
http://www.ebay.com/itm/401045495739...torefresh=true
http://www.ebay.com/itm/401045495739...torefresh=true
בתמונות יש חיבור לכבל מכני הבעיה היחידה יכולה להיות בקוטר של ההברגה ובסטייה של מדידת המהירות.
את החיבור אני רואה, לכן השאלה.. לא הכרתי שיש ספידומטר דיגיטלי עם חיבור מכני, אז רציתי לוודא שאני לא טועה.
גם לא אני אבל אם זה עובד על אפקט הל הערכה חייבת מגנט ולוחית קולטת.
Pls note that DO NOT fits HALL EFFECT type motorcycle.just fits the Mechanical type.
לכאורה לא אפקט הל, אלא מכני רגיל. השאלה איך הספידומטר הוא דיגיטלי? מוזר..
בדיוק באותה הצורה בה עובד כל ספידומטר אלקטרוני אחר שתמיד מתרגם סיבוב לפולסים. השאלה היא רק איפה עושים את זה - על הגלגל, בתוך הגיר או בתוך הספידומטר עצמו. כאן זה המקרה האחרון.
אוקי, אז במידה וההברגה מתאימה, אמור לעבוד?
(אם קיימת סטיה, יש אפשרות לתקן ע"י SPEEDOHEALER או משהו דומה?)
תודה
גם אני אכלתי את הסרט הזה. תבדוק שיש אפשרות לתקן סטיות בספידומטר. אצלי כיוונתי אותו לדיוק ברמה של gps.
לא רלוונטי אליך קניתי שעון עם מגנט ותושבת לציר של הגלגל. לא יודע מה זה אצלך
אני מחפש לוח שעונים שיחליף את המכני המקורי. כל הסינים הגנרים באים עם חיישן ומגנט, לאומתם זה מתימר להשתמש בכבל המקורי. לי יש פשוט נסיון שלילי עם הסיניים עם המגנטים, לכן את אתה משתמש באחד כזה וממליץ עליו, אשמח לשמוע.(כי יש המון סוגים).