כמה דברים:
תאונות קרו ויקרו ללא קשר למהירות בה פלוני נמצא!
פקטור המהירות יכול לשנות הרבה כי ככול שהמהירות גבוהה יותר מקדמי ההגנה שלנו ויכולת השליטה וזיהוי ירודים יותר.
אני תמיד יוצא מנקודת הנחה שלא רואים אותי מלפני מצדדי ומאחורי ומשתדל להיות מודע לנעשה מסביבי בכל רגע נתון.
משאיות ואוטובוסים מתקשים ולעיתים לא לראות אותנו כפי שציינתי בשרשור הזה וכן כדי לקחת זאת בחשבון.
לגבי אדישות - איתרע מזלי והתפוצץ לי צמיג ביאווה שהייתה לי אי שם בעבר על כביש 1 בקטע מול בן גוריון.
לשמחתי למרות הפציעות עמדתי על 2 וכך חבר שלי שהיה מורכב איתי (מיותר לציין שלא היינו ממוגנים כך שאתם יכולים לעשות את החישוב לבד איך נראנו אחרי ההחלקה ותחשבו על זה כל פעם שאתם יוצאים לרכוב).
אם נדמה למישהו שהנהגים חיכו או יצאו לעזור להזיז את היאווה מהכביש הוא טועה הרמנו אותה אני וחבר שלי ביחד והזזנו אותה מהכביש תוך שהתנועה החלה לזוז.
השתחלות בין כלי רכב אני נמנע לעשות זאת כשהמכוניות בתנועה (בייחוד כיום עם המשאית שאני רוכב עליה).
אני חושב שניתן ללמוד המון מסרטוני תאונה אבל זה לא ימנע את התאונה הבאה.



ציטוט ההודעה בתגובה