
נכתב במקור על ידי
א הזקן
אני רק הערה קטנה.
זמן על הכביש מגדיל לינארית את הסיכוי לתאונה.
ככל שאתה נוסע/רוכב מהר יותר אתה פחות זמן על הכביש ולכן מקטין את הסיכוי לתאונה.
כמו בכל תופעה שבה למשתנה אחד יש אפקט מורכב, כך גם כאן. כפי הנראה שלכל מצב (כביש, עומס תנועה, מצב העירות שלך וכו') יש מהירות אופטימלית למינימום סיכוי לתאונה. רק שמי יכול לחשב את זה?
נסיעה/רכיבה אטית מדי עלולה להיות מסוכנת לא פחות מנסיעה/רכיבה מהירה מדי. יעידו כל המוני הולכי הרגל ורכבי האופניים המעורבים בתאונות שלגביהם אי אפשר לטעון למהירות גבוהה.