עמוד 3 מתוך 5 ראשוןראשון 12345 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 65

אשכול: תאונות דו"ג ומה ניתן ללמוד מהן

  1. #31
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    מושב אבירים
    הודעות
    122

    אווץ..לא נעים

    "Bought a brand new motorcycle after hitting my quarter life crisis, no idea how to ride, but felt confident in my natural abilities. Placed an insurance policy on it 30 minutes prior to the events in the video. Called insurance company back and shocked them when I asked to make a claim... "
    http://www.liveleak.com/view?i=62c_1481507397

  2. #32
    Member הסמל האישי של ducati boy
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    pole position
    הודעות
    205
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    מי שרוצה ללמוד עושה קורס, מי שרוצה לרכוב טוב, מתאמן מתאמן ומתאמן.

    אח"כ צריך לרכוב והרבה לספוג ניסיון, לדעת אסטרטגית הישרדות ולהפעיל
    את אמצעי הבטיחות הכי טוב בעולם וזה השכל הישר.

    יחד אם זאת ולמרות הכל, יהיו מצבים שגם זה לא יעזור.
    ---
    סיכמת הכל!
    ducati monster 796 2014:- טוטאלוס

    עכשיו: ducati supersport 939

  3. #33
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    מושב אבירים
    הודעות
    122

    הנה מה שקורה שלא קושרים את הקסדה:

    http://www.liveleak.com/view?i=1a2_1481815824

    - לקשור קסדה! אין דבר כזה לא להתחיל נסיעה מבלי לוודאות שהקסדה שלך קשורה כמו שצריך, אחרת אתה עלול לגמור כמו הבחור הזה, שכנראה כבר לא איתנו.. ועם הפגיעת ראש החמורה שעושה רושם שקיבל, לטובתו עדיף שכבר לא יהייה איתנו.

  4. #34
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    וואו נכון שקסדה מלאה וקשורה הייתה מונעת מוות אבל למה מלכתחילה להכנס למצב מסוכן כזה..
    אח, עם כל הטיפשות יהיה זכרם ברוך של כל החבר'ה האלה.. רק רצו להנות\להתלהב\מיהרו..
    ולקח לחבר'ה שקוראים פה ללמוד מהטעויות ולא למהר אף פעם.. לא להתלהב, ובטח שלא לרכב בלי מיגון מינימלי(קסדה,כפפות,בגדים ארוכים לפחות)

  5. #35
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    מה ניתן ללמוד מתאונות של אחרים?

    בערך כלום.
    אני מתפלא עליך שושני. תמיד אפשר ללמוד ואפילו אם זה לא אומר שלא תעשה יותר תאונות בחיים עדיין שווה ללמוד מכל דבר. גם סרטון תאונה (אולי לא זה הספציפי שלא באמת אורים בו משהו) יכול ללמד.

    "איזו החכם? הלומד מנסיונם של אחרים".



  6. #36
    Member הסמל האישי של erez59
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    254
    ציטוט נכתב במקור על ידי uriar צפיה בהודעה
    ...
    "איזו החכם? הלומד מנסיונם של אחרים".
    ניסיונם של אחרים? הרי אפילו מניסיוננו אנו, אנחנו לא למדים.
    "לי זה לא יקרה", זו לא קלישאה. זו תפיסת עולם אנושית רווחת. לא משנה כמה פעמים נראה בכביש או בטלוויזיה, אירועים שיגרמו לנו לפלוט, "תראו את האידיוט הזה" ודקה אחר כך, נעשה כמעט את אותו הדבר, כי לנו "מותר".
    אני משתקם עכשיו מהחלקה על חצץ במהירות של 40 קמ"ש. מה, לא ידעתי שחצץ ואופנוע לא הולכים ביחד? שחייבים לנסוע במרכז הכביש, כי תחזוקת הכבישים בארץ מבזה? מה, לא ראיתי סרטונים שאחרים החליקו על חצץ? מה, אין לי ניסיון של עשרות שנים על דו"ג?
    צודק שושני, בכל מילה שכתב.

  7. #37
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    אני רק הערה קטנה.

    זמן על הכביש מגדיל לינארית את הסיכוי לתאונה.
    ככל שאתה נוסע/רוכב מהר יותר אתה פחות זמן על הכביש ולכן מקטין את הסיכוי לתאונה.
    כמו בכל תופעה שבה למשתנה אחד יש אפקט מורכב, כך גם כאן. כפי הנראה שלכל מצב (כביש, עומס תנועה, מצב העירות שלך וכו') יש מהירות אופטימלית למינימום סיכוי לתאונה. רק שמי יכול לחשב את זה?
    נסיעה/רכיבה אטית מדי עלולה להיות מסוכנת לא פחות מנסיעה/רכיבה מהירה מדי. יעידו כל המוני הולכי הרגל ורכבי האופניים המעורבים בתאונות שלגביהם אי אפשר לטעון למהירות גבוהה.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Correl...mply_causation

  8. #38
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    זמן על הכביש דווקא מקטין את הסיכוי לתאונה.
    הסיכון הכי גבוה זה עד 10000 ק"מ (או שנתיים ניסיון) ואז יורד משמעותית.
    זה גם משתקף במחירי הביטוח (עד כמה שהם משקפים את המציאות).

  9. #39
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    זמן על הכביש דווקא מקטין את הסיכוי לתאונה.
    הסיכון הכי גבוה זה עד 10000 ק"מ (או שנתיים ניסיון) ואז יורד משמעותית.
    זה גם משתקף במחירי הביטוח (עד כמה שהם משקפים את המציאות).
    ספר את זה למשפחה של הרוכב בן ה 47 שנהרג אתמול ולמתנדב בן ב 50 שנפצע אתמול קשה באיילון...
    אף אחד לא חסין!!
    Tracer 900

  10. #40
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    לספר להם מה? סיכון יורד זה לא אומר סיכון 0.
    הסיכון למות על אופנוע גדול פי 17 ממכונית ועדיין מתים במכוניות.
    מדובר פה על סטטיסטקה.
    כמה אנשים בני 47-50 רכבו אתמול ולא קרה להם כלום?

  11. #41
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    טרי מעכשיו לצערי..רוכב בן 58 נהרג במעלה עקרבים...
    Tracer 900

  12. #42
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    מי שרוצה ללמוד עושה קורס, מי שרוצה לרכוב טוב, מתאמן מתאמן ומתאמן.

    אלף צפיות ביוטיוב לא שוות לדקת אימון אחת.

    אח"כ צריך לרכוב והרבה לספוג ניסיון, לדעת אסטרטגית הישרדות ולהפעיל
    את אמצעי הבטיחות הכי טוב בעולם וזה השכל הישר.

    אלף צפיות בסרטוני זוועה לא שוות לשעת רכיבה בפקק!


    יחד אם זאת ולמרות הכל, יהיו מצבים שגם זה לא יעזור.

    כי אם אין לך שכל ישר, הגיון בריא ומשמעת עצמית גבוהה אין לך מה לחפש בכביש.


    צפייה בסרטונים שווה רק לרוכבי מקלדת.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #43
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    אני לא מסכים עם הכל, צפייה בסרטונים לא מלמדת כלום, אבל היא מפחידה!
    הנורמה מונעת גם מפחד..
    למשל כשאני רואה סרטונים כאלה זה רק גורם לי לרצות לסיים את התקופה הזאת בחיים ולחזור לרכב בשטח..
    לא מפחיד בקטע של זהו אני לא רוצה לעלות על אופנוע יותר.
    מפחיד בקטע של אוקיי המוות מעבר לפינה ואני חייב לשמור על עצמי היטב!
    לא להיות שאנן לעולם!

  14. #44
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    שני רוכבים מבוגרים ומנוסים נהרגו בסוף השבוע, לא מספיק מפחיד?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #45
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    מי שרוצה ללמוד עושה קורס, מי שרוצה לרכוב טוב, מתאמן מתאמן ומתאמן.

    אלף צפיות ביוטיוב לא שוות לדקת אימון אחת.

    אח"כ צריך לרכוב והרבה לספוג ניסיון, לדעת אסטרטגית הישרדות ולהפעיל
    את אמצעי הבטיחות הכי טוב בעולם וזה השכל הישר.

    אלף צפיות בסרטוני זוועה לא שוות לשעת רכיבה בפקק!


    יחד אם זאת ולמרות הכל, יהיו מצבים שגם זה לא יעזור.

    כי אם אין לך שכל ישר, הגיון בריא ומשמעת עצמית גבוהה אין לך מה לחפש בכביש.


    צפייה בסרטונים שווה רק לרוכבי מקלדת.
    +אינסוף.
    אבל עזוב, אתה מפריע לאנשים לתרץ את הרצון שלהם לצפות בפורנו מוות...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. איפה ניתן להשיג מעמד "טבעת" לקסדה?
    על ידי duadi בפורום פורום ציוד
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 11-08-2016, 21:30
  2. היכן ניתן לשנות ניירות של אופנוע 500סמ"ק מ A לA1?
    על ידי HEBO בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 03-08-2016, 09:47
  3. מחפש כלי זול ללמוד עליו במגרש
    על ידי ivgycohen בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 26-08-2015, 21:57
  4. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 29-07-2015, 15:26
  5. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-06-2015, 22:33

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO