380v ? מגניב, אפשר להשתמש בו כמקור כח למחרטה וכרסומת רצינית.
חוצמזה :
"The 218 mph record was set at Bonneville Speedway with the bike modified from street-legal form, using "high speed gearing and fairing.""
380v ? מגניב, אפשר להשתמש בו כמקור כח למחרטה וכרסומת רצינית.
חוצמזה :
"The 218 mph record was set at Bonneville Speedway with the bike modified from street-legal form, using "high speed gearing and fairing.""
נערך לאחרונה על ידי levil; 20-11-2016 בשעה 23:06.
יש לך קישור למקור של מה שזירו אמרו?
מה שמסוכן זה האמפר. חשמל סטטי זה עשרות אלפי וולט וזה לא הורג אף אחד.
די בטוח שזירו יכול להרוג אותך אם תתעסק איתו ותקצר משהו.
עריכה: מצאתי
So why not go up to a higher voltage that would work with the existing charging infrastructure? "If we went to 300 volts, it would hurt you on every front that matters," says Zero's Senior Battery Specialist Luke Workman. "We'd have lower efficiency, lower power, higher cost, higher drive train heat – and in terms of life safety for the guys that are working on these things, you go from a nasty tickle … to dead. The majority of electric vehicles that are using higher voltages are doing so simply because they've been designed using legacy equipment. You'll see a lot more EVs going low voltage in the future."
http://newatlas.com/zero-electric-mo...ry-2015/35865/
נערך לאחרונה על ידי nihrider; 21-11-2016 בשעה 09:50.
שטויות.
האמפר שזורם במערכת לא מסוכן בשיט, להיפך כדי להגיע לעוצמת זרם גבוהה משתמשים בשנאי המורידים את המתח שהוא הגורם המסוכן.
ולראיה בזמן ריתוך אתה יכול לגעת חופשי בברזל שזורמים בו מאות אמפרים ללא חשש, כי המתח נמוך מאוד.
האמפר הזורם בגוף נקבע על פי מפל המתח בין 2 נקודות המגע בגוף ולכן הזהירות היא מהתקרבות ומגע במקור מתח גבוה.
לדוגמא באזור של שנאי מתח גבוה מאוד (עשרות אלפים או מאות אלפי וולט ) ההפרש בסביבה ובאדמה כל כך גבוה שאפילו ההליכה במקום
אמורה להתבצע בצעדים קטנים.
ד.א בטסלה המערכת עובדת על מתח של 800 וולט.
ועוד משהו, ה LS218 לא מגיע ל 218 בתצורת כביש חוקית למי שלא טרח לקרוא את הציטוט.
נערך לאחרונה על ידי levil; 21-11-2016 בשעה 10:12.
שניצל חרוך של שישי. מתח של גליוטינה
כל מה שכתבת נכון, אבל גם מתח של 100000 וולט לא יהרוג אותך אם אין לו את היכולת לספק גם את הזרם (לדוגמא שוקר חשמלי).
זה הבעיה כשלא מדברים object oriented,
מתח על מה ?
זרם איפה ?
אתה חייב לשייך את המאפיינים לאובייקט שלהם.
אם יהיה הפרש פוטנציאלים של 1000000 וולט בין 2 נקודות כלשהן על הגוף שלך אתה לא תשרוד שבריר שניה.
הזרם שיזרום בגוף יקבע על פי המתח וההתנגדות החשמלית של הגוף.
אם הוא יהיה במקום אחר זה לא מענין.
נ.ב , כל זה נכון פרט למתח גבוה אבל בתדר גבוה מאוד .
הנה רשימה באינטרנט לא יודע עד כמה היא רצינית
אבל האופנוע שלי נמצא שם CBR1100XX
https://themysteriousworld.com/top-1...-in-the-world/
אתה יכול להסיק לפי המדורג מקום 1 על רמת האמינות של הרשימה...רכב 4 גלגלי שמעולם לא תוכנן אפילו להיות מיוצר.
אז האופנוע המהיר ביותר הוא....היא....הם....זה....
Lightning ls-218
אני בשוק אני בהלם אני המומה
כמה עולה?
שם העתיד, בחשמל, אבל עדיין לשימוש יום יומי המוצר לא בשל מספיק.
יש כמה ברי מזל שגם עכשיו יכולים ליהנות ממנו אבל לרוב הרוכבים האופנוע החשמלי
עדיין לא רלוונטי בגלל טווח הנסיעה הקצר, וחוסר אפשרות לכאלה שאין ברשותם חנייה פרטית
להתחבר לחשמל. אבל זה יגיע....
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!