אחוזים בודדים ? 97% מתפוקת החשמל בנורבגיה אנרגיה ירוקה.
http://www.globes.co.il/news/article...did=1001111423
אחוזים בודדים ? 97% מתפוקת החשמל בנורבגיה אנרגיה ירוקה.
http://www.globes.co.il/news/article...did=1001111423
/
נכון להיום הצורך בחשמל זמין למכוניות היה נמוך, והתפיסה הייתה מיושנת סטייל תדלוק בתחנת דלק, או במקום החנייה של
הרכב (בבית או בעבודה).
בעשור הבא שהמגמה תהייה החלפת כל הרכבים הנעים לחשמליים יהיה צורך למצוא פתרונות אמתיים לנושא בדיוק כמו
פיתוח הסוללה בסלולרי שהשתכלל עם השימוש המוגבר בטלפונים.
הצפי שלי הוא מכוניות עם גג סולרי, מנועי טעינה עצמאיים מתנועת הרכב, מטענים מהירים, וסוללות ניתנות להחלפה.
גם יצור החשמל במדינות המתקדמות יעבור שדרוג רציני, ולכן כל מי שלומד היום הנדסת חשמל/פיזיקה/כימיה ימצא
מקום של כבוד בסטרטאפים של העשור הבא. - רן
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
פתרון סביר לבעיה, כל מדחן הוא גם עמדת טעינה. חונים ומטעינים בהשראה (ללא כבל).
למי שיש חניה מתחת לבית, תהיה שם עמדת טעינה.
כל מרכז קניות עמדת טעינה.
העלות של עמדות כאלה (מעבר לחשמל עצמו) הרבה יותר נמוכות מעלות של תחנת דלק שצריכה להיות לא נפיצה וצריך להוביל אליה דלק עם עשרות אלפי משאיות.
בניגוד לתחנת דלק, אפשר למקם אותן בכל מקום כי הן לא מזהמות ולא מסוכנות ואין להן לוגיסטיקה מסובכת.
גג סולרי זה לא יותר מגימיק, לא מייצר מספיק אנרגיה ומוסיף משקל שפוגע ביעילות של הרכב.
אם כבר, חניה מקורה שהגג שלה הוא סולרי ובפנים יש עמדת טעינה.
מאמין לזה כמו שאני מאמין שמחר יהיה שלום עם הפלסטינים או כמו שטראמפ לעולם לא יהיה נשיא.
כבר ראיתי כתבות על שוק האנרגיה הירוקה בגרמניה שהיו רחוק מאד מהמציאות, הירוקים מיפים את המציאות.
זה מזכיר לי שגרמניה החליטה להפסיק לייצר חשמל בעזרת תחנות כח אטומיות, יום למחרת הם חתמו הסכמים עם צרפת וצ'כיה להספקת חשמל מתחנות אטומיות שקרובות לגבול.
אני לא טוען שלא נראה יותר רכבים חשמליים או התפתחות בנושא (אפילו רכבי המימן בסופו של דבר חשמליים) רק תצאו מהאשליה שזה יהיה יותר זול להחזיק רכבים כאלו, המיסוי והתשתית לתמוך במיליוני רכבים לא יהיה זול, כרגע זה כן אבל רק כרגע.