שניצל חרוך של שישי. מתח של גליוטינה
שניצל חרוך של שישי. מתח של גליוטינה
יש לך קישור למקור של מה שזירו אמרו?
מה שמסוכן זה האמפר. חשמל סטטי זה עשרות אלפי וולט וזה לא הורג אף אחד.
די בטוח שזירו יכול להרוג אותך אם תתעסק איתו ותקצר משהו.
עריכה: מצאתי
So why not go up to a higher voltage that would work with the existing charging infrastructure? "If we went to 300 volts, it would hurt you on every front that matters," says Zero's Senior Battery Specialist Luke Workman. "We'd have lower efficiency, lower power, higher cost, higher drive train heat – and in terms of life safety for the guys that are working on these things, you go from a nasty tickle … to dead. The majority of electric vehicles that are using higher voltages are doing so simply because they've been designed using legacy equipment. You'll see a lot more EVs going low voltage in the future."
http://newatlas.com/zero-electric-mo...ry-2015/35865/
נערך לאחרונה על ידי nihrider; 21-11-2016 בשעה 09:50.
שטויות.
האמפר שזורם במערכת לא מסוכן בשיט, להיפך כדי להגיע לעוצמת זרם גבוהה משתמשים בשנאי המורידים את המתח שהוא הגורם המסוכן.
ולראיה בזמן ריתוך אתה יכול לגעת חופשי בברזל שזורמים בו מאות אמפרים ללא חשש, כי המתח נמוך מאוד.
האמפר הזורם בגוף נקבע על פי מפל המתח בין 2 נקודות המגע בגוף ולכן הזהירות היא מהתקרבות ומגע במקור מתח גבוה.
לדוגמא באזור של שנאי מתח גבוה מאוד (עשרות אלפים או מאות אלפי וולט ) ההפרש בסביבה ובאדמה כל כך גבוה שאפילו ההליכה במקום
אמורה להתבצע בצעדים קטנים.
ד.א בטסלה המערכת עובדת על מתח של 800 וולט.
ועוד משהו, ה LS218 לא מגיע ל 218 בתצורת כביש חוקית למי שלא טרח לקרוא את הציטוט.
נערך לאחרונה על ידי levil; 21-11-2016 בשעה 10:12.
כל מה שכתבת נכון, אבל גם מתח של 100000 וולט לא יהרוג אותך אם אין לו את היכולת לספק גם את הזרם (לדוגמא שוקר חשמלי).
הנה רשימה באינטרנט לא יודע עד כמה היא רצינית
אבל האופנוע שלי נמצא שם CBR1100XX
https://themysteriousworld.com/top-1...-in-the-world/
זה הבעיה כשלא מדברים object oriented,
מתח על מה ?
זרם איפה ?
אתה חייב לשייך את המאפיינים לאובייקט שלהם.
אם יהיה הפרש פוטנציאלים של 1000000 וולט בין 2 נקודות כלשהן על הגוף שלך אתה לא תשרוד שבריר שניה.
הזרם שיזרום בגוף יקבע על פי המתח וההתנגדות החשמלית של הגוף.
אם הוא יהיה במקום אחר זה לא מענין.
נ.ב , כל זה נכון פרט למתח גבוה אבל בתדר גבוה מאוד .
אתה יכול להסיק לפי המדורג מקום 1 על רמת האמינות של הרשימה...רכב 4 גלגלי שמעולם לא תוכנן אפילו להיות מיוצר.
אז האופנוע המהיר ביותר הוא....היא....הם....זה....
Lightning ls-218
אני בשוק אני בהלם אני המומה
כמה עולה?
שם העתיד, בחשמל, אבל עדיין לשימוש יום יומי המוצר לא בשל מספיק.
יש כמה ברי מזל שגם עכשיו יכולים ליהנות ממנו אבל לרוב הרוכבים האופנוע החשמלי
עדיין לא רלוונטי בגלל טווח הנסיעה הקצר, וחוסר אפשרות לכאלה שאין ברשותם חנייה פרטית
להתחבר לחשמל. אבל זה יגיע....
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
זאת לא המהירות של הדגם לכביש, שהיא 203 אאל"ט, הדגם כביש מגיע ללא גיר, יענו DIRECT DRIVE
האופנוע שרשם 218 מייל היה לאחר הוספת גיר ושינויים בפיירינג והוא לא אופנוע כביש.
ולמי שלא מתקשה באנגלית הנה שוב הציטוט:
"The 218 mph record was set atBonneville Speedwaywith the bike modified from street-legal form, using "high speed gearing and fairing.""
בנות לא לריב. צריך שילוב נכון של זרם ומתח בשביל להתחשמל. מתח נמוך מדי והחשמל לא יעבור את המחסום עור ומתח בינוני עם זרם מאוד חלש יעבור אבל לא ישפיע יותר מדי. מתח מאוד מאוד גבוה או מתח בינוני עם זרם מספק והופה טרה לה לה
בכל מקרה באופנוע שנותן זרם של מאות אמפרים למנוע אין ספק שאם איכשהוא תקצר את המערכת ישר שניצל.
בטסלה זה פחות מפחיד כי זה רכב וזה הרבה יותר מרווח ומבודד.