ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
תשובה מעולה שהוסיפה המון מידע לשואל...

אתה קודם צריך להגדיר יותר טוב את השימוש והתקציב, ואח"כ להחליט על אופנוע מתאים.
קודם כל, מה התקציב? מוגבל אך גמיש יכול להיות 20-30 ויכול להיות 50-80.
שנית, מה זה אומר רחוק? אתה מדבר על שעתיים - שלוש בכביש, ומשם לרדת לשטח?

האופנועים שעליהם רכבת מאד שונים זה מזה. ההונדה הוא דו"ש רך שיהיה יותר נוח בכביש, אך יכולות השטח שלו הרבה יותר מוגבלות
הDRZ פחות נוח בכביש, אך יוכל לעשות כל מה שתרצה בשטח.

אבל, אם אתה מדבר על להגיע ממש לכל חור בארץ, כלומר רכיבות של מעל לשעה על הכביש, אני לא ממליץ על אף אחד מהם. שניהם אמנם מסוגלים לעשות את זה טכנית, אך אתה תסבול מהדרך.
וכן, גם הימאהה שהמליצו לך מעלי יהיה מאד לא נוח ברכיבות ארוכות.

אם רוב רובן של הרכיבות שלך יהיו עד שעה בכביש, אחד מהנ"ל יוכל לספק אותך, כתלות בכמה כביש וכמה שטח אתה מתכנן.
אם אתה מתכנן רכיבות ארוכות יותר בתכיפות גבוהה, מומלץ לך להסתכל על דו"שים גדולים יותר, שיוכלו לספק לך נוחות בכביש ויכולות לא רעות בשבילים, אבל לא הרבה מעבר לזה.
אני לא מסכים איתך בעניין הנוחות.
אף דוש בעולם לא מספק נוחות של גולדווינג אבל זה יותר מאפשרי להגיע בנוחות על דוש לכל חור בארץ.
אני עושה את זה המון זמן
הנסועה השנתית שלי השנה תעמוד על איזור ה60 אק''ם ל שני אופנועים.
אחד קטן אחד גדול. שניהם דושימושים.
פותח השרשור נשמע לי כרוכב פנאי ולא הולך להיות על הגרזן.
התקציב ברור באיזור ה35 40 כי מדברים פה על כלים חדשים וזה הממוצע.
להארדקוריסט הייתי מציע כתום 950 או טנרה דור חדש משומש ושיחליף לו בולמים.