ציטוט נכתב במקור על ידי relz צפיה בהודעה
כתבה מעניינת וכתובה היטב.

האם התופעה הראשונה שמתוארת למטה לא נפתרה על ידי פיתוח הקרבורטורים של ה CV, שבהם יש דיאפראגמה שאחראית על פתיחת המגוף (זו המילה הנכונה?) ועל ידי כך דואגת שזרימת האויר תהיה אחידה וחלקה?
תודה

כן, אבל לא לגמרי. בקרבורטור CV התופעה הזו קיימת משמעותית פחות, בגלל הפעולה האיטית והעקיפה שלו. בקרבורטור מגופה היא יותר משמעותית. לכן כתבתי אופנועי אנדורו ומוטוקרוס, שהם האחרונים שהגיעו עם קרבורטור מגופה בגלל תגובת המצערת הטובה יותר של קרבורטור כזה.

ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
הפוך.
ב CV (וואקום רציף) זרימת האוויר הרציפה (הפרש לחצים שיוצר המנוע גורם לזה) היא שגורמת להרמה של הדיאפרגמה ,בגלל שקיים הפרש זמן בין הרמת הדיאפרגמה לבין פתיחת הפרפר (הפרפר נפתח מהר יותר משהיא מצליחה להתרומם) הוכנסה משאבת התאוצה.
משאבות תאוצה קיימות בשני סוגי הקרבורטורים - מגופה ו-CV (ר"ת Constant Velocity). במגופה תופעת ה'בוגים' יותר משמעותית בגלל אופי עבודת הקרבורטור.