כתבה מעניינת וכתובה היטב.

האם התופעה הראשונה שמתוארת למטה לא נפתרה על ידי פיתוח הקרבורטורים של ה CV, שבהם יש דיאפראגמה שאחראית על פתיחת המגוף (זו המילה הנכונה?) ועל ידי כך דואגת שזרימת האויר תהיה אחידה וחלקה?

הסיבה לכך הייתה שפתיחת מצערת פתאומית מפילה רגעית את תת-הלחץ שבקרבורטור, ולכן באופן רגעי דלק לא נשאב אל הקרבורטור והמנוע מקבל כמות גדולה של אוויר עם כמות קטנה של דלק. כדי לפתור את הבעיה הזו בקרבורטורים, אגב, פיתחו את משאבת התאוצה, שמרססת מנת דלק אל תוך לוע הקרבורטור בפתיחת מצערת חזקה ומעלימה חלקית את תופעת ה'בוג'.