כדרך אגב התופעה של הבוגי קיימת גם בהזרקות.
מסיבות קצת שונות בעיקר כי נהיית תערובת עשירה ולא ענייה.
ברגע סיבוב מצערת מהיר לפתיחה או סגירה המחשב עובד לפי נתון עיקרי אחד שזה החיישן זווית מצערת, הוא מסתכל זווית פתיחה משם פרמטרים כמו טמפרטורת אוויר וסלד ומזריק דלק.
אבל המנוע לא מספיק לשאוב מספיק אוויר בפעימה הראשונית ונהיית תערובת עשירה.
מהסיבה הזו יש באק פיירים בסגירה של הגז רק הפוך מצב מצערת מכתיב מעט מידי דלק מה שמביא לתערובת ענייה.

מצערת חשמלית תפתח יחסית בהדרגתיות ותמנע את הבעיות האלה.
יש גם עוד יתרון ענק במצערת חשמלית וזה שלא בכל מנוע ומצב מצערת פתוחה לרווחה זה שיא ההספק. בחלק גדול מהמקרים דווקא 70-80% פתיחה מספקים יותר הספק מפתיחה מלאה.
במקרה של מצערת חשמלית הרוכב מגדיר בעצם אחוזי כוח לפי מצערת חשמלית , והאופנוע דואג לספק לו את מה שביקש בשיא היעילות.



Sent from mTalk using windows 10 mobile