מה זה אומר הידראולי? הגיר "אוטומט" שכל עם ישראל מכיר הוא מסוג תיבה פלנטרית
![]()
גיר אוטומטי הוא לא פלנטרי הוא גיר הידראולי. אגב הגיוני שיהיה לא חסכוני בגלל הממיר מומנט.
אם פתרו את בעיות האמינות והטיפולים ברציפה זה יכול לתת לה פוש.
שיפוץ גיר אוטומטי עולה כ3-4 אלף
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
מה זה אומר הידראולי? הגיר "אוטומט" שכל עם ישראל מכיר הוא מסוג תיבה פלנטרית
![]()
אהמממ...אני מניח שלא היית מעורב בעולם אופנועי השטח ה-4 פעימתיים מבערך סוף שנות ה-90 עד לפני שנתיים שלוש, שהיה מבוסס כמעט לגמרי על קרבורטור FCR (עם משאבת תאוצה כמובן). אגב, FCR ודומיו עם משאבות תאוצה היו נפוצים עוד הרבה לפני בעולם מרוצי הכביש, וגם כשיפור למי שהלך רחוק עם אופנוע הכביש שלו (היו ועדיין יקרים למדי והרבה פחות מרשימים במפגש מ"אגזוז לחץ").
אגב, גם במאייד המשופר של מלוסי שהצגת יש משאבת תאוצה - היא פשוט מופעלת פנימית ע"י המגופה ולא ע"י מנוף חיצוני כמו ברוב הקרבורטורים (יש אפילו כיוון לדיאפרגמה).
או שאני ממש טועה. מבולבלים? גם אנחנו.
אם נחזור לרגע לנושא השרשורי, גם נושא המצערת החשמלית נדחה בעולם הדו גלגלי לא פעם מפאת...פחד משינויים. לאו דווקא של היצרנים, אלא דווקא של קהל הרוכבים. רוכבי אופנועים מייחסים חשיבות גדולה ל"רגש" ברכיבה, וחלק נכבד מהרגש הזה הוא הידיעה ש"אני שולט במכונה". כבלים ביד ימין היו חלק מהתפיסה הזו מאז החלו להכניס מנועים לשלדות אופניים ולרבים מהרוכבים, גם כיום, קשה להרפות ממנה (כולל לכותב שורות אלו). נשמע הזוי? העניין לא צויין בכתבה המצוינת כאן, אבל פרפרים נשלטי חיישנים אינם דבר חדש, גם לא בעולם האופנועים. ל-R750 משנת 2000 כבר היו פרפרים משניים בבית המצערת, נשלטי מחשב. סליחה.נשלטי פרפר ראשוני שמחובר ל...כבלים.
מי באמת מפקד על פעילות המנוע?
נערך לאחרונה על ידי DRMANIA; 25-11-2016 בשעה 01:08.
מקבל את התיקון,אכן יש משאבת תאוצה גם בדלורטו שהבאתי כשלילה לטענה של אביעד.
וכן אין לי הרבה ניסיון בעולם השטח ה 4 פעימיתי.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 25-11-2016 בשעה 09:45.
לא לא כל גיר הידראולי שעם ישראל מכיר כאוטומטי הוא פלנטרי.
זה 2 דברים שונים מה ששמתה בתמונה אגב הוא לא פלנטרי
יש גיר מופעל הירדאולית ויש גיר פלנטרי שזה מבנה גלגלי שיניים.
זה לדוגמא פלנטרי
http://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/P90045901.jpg
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
סטרלוק ידידי היקר,הגיר בתמונה שלו הוא פלנטרי בדיוק כמו הגיר ששמת בתמונה שלך רק שבנוי שונה.
ושוב רוב אם לא כל סוגי הגיר הפלנטרי מופעלים בצורה הידראולית.
![]()
נכון צודק הגיר בתמונה שלו פלאנטארי.
אבל לקבוע שכל גיר פלאנטארי הוא הידראולי זה לא נכון.
במברגה בוש ומקיטה שיש לי בעבודה שניהם גיר פלנטארי עם 2 הילוכים מופעל מכאנית.
שוב זה 2 מושגים שונים לחלוטין
אבל במשפחטומטית הנפוצה זה לרוב גיר הידראולי ופלנטארי.
זה יותר דיון סמנטי מאשר טכני כי אנחנו מדברים על אותו הדבר.
אז אני חושב שאפשר לסכם ככה:
לא כל גיר אוטומטי הוא הידראולי
לא כל גיר פלנטארי הוא הידראולי
לא כל גיר אוטומטי והידראולי הוא פלנטרי
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor