עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 23 מ 23

אשכול: טכני: רוכבים על חוטים

  1. #16
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    גיר אוטומטי הוא לא פלנטרי הוא גיר הידראולי. אגב הגיוני שיהיה לא חסכוני בגלל הממיר מומנט.
    אם פתרו את בעיות האמינות והטיפולים ברציפה זה יכול לתת לה פוש.
    שיפוץ גיר אוטומטי עולה כ3-4 אלף



    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  2. #17
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    473
    מה זה אומר הידראולי? הגיר "אוטומט" שכל עם ישראל מכיר הוא מסוג תיבה פלנטרית

  3. #18
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    30
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    צודק בלבול שלי.

    רק שמשאבת תאוצה נפוצה בהרבה במאיידי CV מאשר בבוכנה,למעשה זו הפעם ה -1 שאני שומע על הקיום שלה במאייד בוכנה,שזה נכון אבל לא הכי נפוץ.
    לגבי הבוגים, לראייה המאייד המשופר של מלוסי למנועי לידר של פיאג'יו שמחליף את מאייד ה CV המקורי מגיע ללא משאבת תאוצה.

    http://www.malossistore.co.uk/en/pro...G=IM.AL&Type=M
    אהמממ...אני מניח שלא היית מעורב בעולם אופנועי השטח ה-4 פעימתיים מבערך סוף שנות ה-90 עד לפני שנתיים שלוש, שהיה מבוסס כמעט לגמרי על קרבורטור FCR (עם משאבת תאוצה כמובן). אגב, FCR ודומיו עם משאבות תאוצה היו נפוצים עוד הרבה לפני בעולם מרוצי הכביש, וגם כשיפור למי שהלך רחוק עם אופנוע הכביש שלו (היו ועדיין יקרים למדי והרבה פחות מרשימים במפגש מ"אגזוז לחץ").

    אגב, גם במאייד המשופר של מלוסי שהצגת יש משאבת תאוצה - היא פשוט מופעלת פנימית ע"י המגופה ולא ע"י מנוף חיצוני כמו ברוב הקרבורטורים (יש אפילו כיוון לדיאפרגמה).
    או שאני ממש טועה. מבולבלים? גם אנחנו .

    אם נחזור לרגע לנושא השרשורי, גם נושא המצערת החשמלית נדחה בעולם הדו גלגלי לא פעם מפאת...פחד משינויים. לאו דווקא של היצרנים, אלא דווקא של קהל הרוכבים. רוכבי אופנועים מייחסים חשיבות גדולה ל"רגש" ברכיבה, וחלק נכבד מהרגש הזה הוא הידיעה ש"אני שולט במכונה". כבלים ביד ימין היו חלק מהתפיסה הזו מאז החלו להכניס מנועים לשלדות אופניים ולרבים מהרוכבים, גם כיום, קשה להרפות ממנה (כולל לכותב שורות אלו). נשמע הזוי? העניין לא צויין בכתבה המצוינת כאן, אבל פרפרים נשלטי חיישנים אינם דבר חדש, גם לא בעולם האופנועים. ל-R750 משנת 2000 כבר היו פרפרים משניים בבית המצערת, נשלטי מחשב. סליחה.נשלטי פרפר ראשוני שמחובר ל...כבלים.
    מי באמת מפקד על פעילות המנוע?
    נערך לאחרונה על ידי DRMANIA; 25-11-2016 בשעה 01:08.

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    מקבל את התיקון,אכן יש משאבת תאוצה גם בדלורטו שהבאתי כשלילה לטענה של אביעד.
    וכן אין לי הרבה ניסיון בעולם השטח ה 4 פעימיתי.

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    גיר אוטומטי הוא לא פלנטרי הוא גיר הידראולי. אגב הגיוני שיהיה לא חסכוני בגלל הממיר מומנט.
    אם פתרו את בעיות האמינות והטיפולים ברציפה זה יכול לתת לה פוש.
    שיפוץ גיר אוטומטי עולה כ3-4 אלף
    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    גיר אוטומטי ברוב מהקרים הוא פלנטרי וכמעט בכל המקרים הוא הידראולי.
    ההידראוליקה עושה שתי פעולות - סיכה ובקרה,יש תיבת שסתומים שהיא המוח של הגיר,עקרון העבודה שלה הוא לחץ שמן.
    עלות של שיפוץ גיר תלויה בסוג הגיר,לפעמים כן ולפעמים הרבה יותר.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 25-11-2016 בשעה 09:45.

  6. #21
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי yotams4 צפיה בהודעה
    מה זה אומר הידראולי? הגיר "אוטומט" שכל עם ישראל מכיר הוא מסוג תיבה פלנטרית
    לא לא כל גיר הידראולי שעם ישראל מכיר כאוטומטי הוא פלנטרי.
    זה 2 דברים שונים מה ששמתה בתמונה אגב הוא לא פלנטרי
    יש גיר מופעל הירדאולית ויש גיר פלנטרי שזה מבנה גלגלי שיניים.

    זה לדוגמא פלנטרי

    http://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/P90045901.jpg




    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    סטרלוק ידידי היקר,הגיר בתמונה שלו הוא פלנטרי בדיוק כמו הגיר ששמת בתמונה שלך רק שבנוי שונה.
    ושוב רוב אם לא כל סוגי הגיר הפלנטרי מופעלים בצורה הידראולית.



  8. #23
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    נכון צודק הגיר בתמונה שלו פלאנטארי.
    אבל לקבוע שכל גיר פלאנטארי הוא הידראולי זה לא נכון.
    במברגה בוש ומקיטה שיש לי בעבודה שניהם גיר פלנטארי עם 2 הילוכים מופעל מכאנית.

    שוב זה 2 מושגים שונים לחלוטין
    אבל במשפחטומטית הנפוצה זה לרוב גיר הידראולי ופלנטארי.

    זה יותר דיון סמנטי מאשר טכני כי אנחנו מדברים על אותו הדבר.

    אז אני חושב שאפשר לסכם ככה:
    לא כל גיר אוטומטי הוא הידראולי
    לא כל גיר פלנטארי הוא הידראולי
    לא כל גיר אוטומטי והידראולי הוא פלנטרי




    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

אשכולות דומים

  1. טכני: תזמון שסתומים משתנה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 24-10-2016, 20:37
  2. כביש טכני במרכז
    על ידי walther בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 05-12-2015, 02:01
  3. טכני: עניין של הספק. שאלה.
    על ידי Don yosef בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 29-10-2015, 12:56
  4. טכני: עניין של הספק
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 18-10-2015, 23:55
  5. מחפש ספר טכני לג'וייריד 125
    על ידי avi8642 בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 18-08-2015, 15:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO