מברוק לוקי, אופנוע מדהים. תמשיך לכתוב, לעדכן, ולשלוח תמונות
מברוק לוקי, אופנוע מדהים. תמשיך לכתוב, לעדכן, ולשלוח תמונות
תתחדש![]()
תתחדש סוף סוף אופנוע אמיתי
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
שבת 07:00 וואטסאפ לאלון בעל הנס.
כמו זוג קשישים ידוע אנו שותים השכם בבוקר קפה.
היעד איסוף של אלון ורכיבה למרכז העיר.
לצערי בשל מחוייבויות משפחתיות הסיבוב לבר בהר התקצר למרכז העיר.
המשקל של הכלי מתחיל להיות סביל וחוסר הבטחון יורד לאיטו.
ברגע שהכלי בתנועה הוא צייתן ומשתף פעולה ובתנועה הדלילה של עיר הקודש בשבת מהווה פרטנר מצויין.
התחלנו בכבישים הפתוחים קצת לנסות את הכלי בסל"ד יותר גבוהה ונעננו בתאוצה מטורפת וחסרת מעצורים בשילוב קישקוש זנב קטן ולשמחתי נשלט חייב לציין שיצאתי מחוייך וליקקתי לעצמי את השפם בהנאה.
אספתי את אלון ויצאנו לעבר מרכז העיר ופינינו את המדרכה שחסמנו.
כן אני נמנע מתמרונים מיותרים ומשתדל לעשות תיכנון מקדים להיכן אני נכנס זה אוטובוס במושגים אופנועיים.
הגענו לקפה ואלון יצא מרוצה ואכן ציין כי הכלי נח באופן מרשים וכן הגמישות שלו נהדרת מורגשת ואף מרגשת.
לשאלתו האם אני מרגיש בבית התשובה היא כן.
חזרתי לבית ויש לי מספר כבישים בהם היה ניתן לבדוק תאוצה אני לא אפרט פה את התוצאה אבל החיוך שנמרח לי על הפנים חובק עולם כמו הגדרת הכלי.
אני מקווה שהאבק ירד והכביש ישטף ואז נצא לסיבוב על כבישים יותר טכניים ונראה איך החיים עם הפילון שם ( אולי במקום גדליה נקרא לו בבר גדול כמו פיל ועצבן כמו מרוקאי).
בכל מקרה פקטור המשקל קצת פחות מציק הגודל כן מהווה בעייה למי שחי בתנועה/אזורים צפופים.
הייתי אומר שזה באנדיט למתקדמים אבל אני עדיין טוען שהבאנדיט יותר מולטי טאסק מהקוואסאקי למרות שהקוואסאקי יותר נוח עשרות מונים.
כרגע תענוג צרוף
רק שכחתי אני צריך לסדר את החנייה כך שתתאים לאופנוע כי כדי לקשור אותו אני צריך לתמרן ולארגן.
בקיצור מיקי בזמנך החופשי נתכנן משהוא כך שתהיה כניסה חלקה ולא נפריע לשביל גישה.
ממוטה כבר אמרנו???
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
שאלות בקטנה:
האם 100K ק"מ על אופנוע כזה זה הרבה ?
מה הדברים שאתה בדקת לפני הקנייה, ולמה צריך לשים לב לפני קניית GTR ?
מי בדק לך את האופנוע לפני קנייה?
איפה תטפל בו? מוסך יבואן או אחר?
מה לדעתך צריכת הדלק ?
אני מבין שעליו בניגוד ל XV לא צריך הפסקת טוסיק.
איך הוא לרוכב מבחינת תמיכה בגב תחתון, ובמיוחד איך הוא למורכב לאורך זמן, האם לארגז האחורי יש תמיכה לגב המורכב?
האם 50K ש"ח הינו מחיר סביר לבציר 2008 ?
היום רכבתי עם זוגתי 120 ק"מ באזור פארק בריטניה- עמק האלה - עדולם, עצרנו בשריגים- ליאון לאכול נקניקיות טעימות במבשלת שריגים, טיול מדהים נהננו עד בלי די מהנוף המדהים. שווה לחזור עליו יחד במיוחד מומלץ לחובבי הבירות (רן\ערן זה יכול להיות נחמד עבורכם). עצרנו מס' פעמים להפסקת טוסיק.. אני מניח שעם ה GTR אתה יכול לרכוב את המרחק הזה בלי שום בעייה.
הוא נראה ממש טוב. אם היה לי כזהלא הייתי מסיר את הארגזים...
נערך לאחרונה על ידי miki; 26-11-2016 בשעה 18:21.
יש לי 2 ארגזים של קאפה.
אחד 46 ליטר והשני שלושים משהו עם משענת גב וגגון.
טרם הרכבתי מאחר ויש לי שם תושבת של גיוי שהיא גם עם חיזוק שכנראה נועדה לארגז גדול יותר.
אני מהנדס תושבת למנשא של הקאפה ( הבסיס אחיד לגדול ולקטן) כך שאוכל להשתמש בארגזים שיש לי.
אני טרם יצאתי לסיבוב ארוך למעט החזרה מת"א והיה לי נוח מאוד.
אני מניח שנושא הנוחות ישתנה בין אדם לאדם וקראתי בפורומים שיש אנשים שמוסיפים רייזרים לכידון על מנת לשבת זקוף יותר.
אגב המשקף החשמלי מגן מהרוח באופן נפלא וללא מערבולות.
תבוא תתרשם מהאופנוע שלי לדעתי זו תהיה התשובה הכי טובה שתוכל לקבל.
אני מקווה לסופ"ש נורמאלי כדי לצאת לסיבוב ארוך.
בgtr יש המון אלקטרוניקה ובדגמים החדשים יותר יש גם מערכת בקרת משיכה ( מונע פירפור של האחורי).
יש לעשות סיבוב ולשים לב לחיישנים והבקרות ( מופיע התראות על הצג בלוח השעונים).
דריישאפט להאזין שאין נקישות מוגזמות( יש ביוטיוב על הדריישאפט).
השלט קרבה ( key fob) עסק יקר במטרו עולה 2800 שקל לא כולל מע"מ ומצריך מחשב.
השגתי זוג מפרטזילה ב1200 שח כולל משלוח ולא כולל מס שקר ישראלי.
יצריך הגעה למטרו אני מקווה שאספיק לרכוש מחשב\ ערכה והדיסק של הדיאגנוסטיקה ( סביב 3000 שקל) ואז שירותים לכל דורש חינם.
אני עוד לא סגור איפה אטפל המטרה היא לא לדרוך במטרו ( ברגע שאשיג את המחשב אהיה יותר שקט).
בדיקה אצל סטפן בחור נחמד אבל יש לי השגות הוא לא טרח לפרק את הפלסטיקה ועבד עם מראה.
לא בדק קומפרסיה וציפיתי למשהו אחר בעבור 750 שקל.
כן נבדקה שילדה בעזרת מחשב.
המנוע בריא לפחות על פי הבדיקה.
צריכת דלק סביב 15 קילומטר לליטר משולב עיר ובין עירוני ברכיבה רגועה ( שיוט על 110-130 בבין עירוני).
טיפולים דורשים פירוק של פלסטיקה ולשסתומים יש להטות את המנוע ( יש ציר תחתון) מה שאומר שהעסק לא יהיה זול.
חלפים אביא מחו"ל.
אני מאמין שאטפל אצל אישי מוטו הם מצאו חן בעייני או אצל y.d ( הם כן מטרו וזה מתנגש לי למרות שיואש אחלה מכונאי). בקיצור עוד חושב על זה יש לי 6000 קילומטר ( כמעט שנה ) עד הטיפול הבא שאגב יהיה קטן.
אני חייב לומר שאני נכון לרגע זה נהנה ממנו.
בקיץ אני צופה שיהיה שרבי.
עוד מוקדם להמליץ אבל נכון לרגע זה אני נהנה.
אם אתה לא רוכב במרכזי הערים על בסיס קבוע הוא נהדר.
בתוך העיר זה יותר מורכב.
הארגזי צד מתחברים בקליק ללא בעייה והסרתם מקחה עלי בעיר.
בקיצור בפגישתנו הבאה קח סיבוב ותחליט כמה הוא מתאים לך.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
תודה ... אבל טיפ-טיפה בעייתי ...
כי ... אני נפרד מהרכב שלי תוך שבוע - עשרה ימים. כבר יש קונה. אין לי הרבה זמן להחליט. ה GTR מפתה מאוד, אבל אני לא סגור עליו בלב שלם. מחפש אופנוע נוח ככל שניתן...
האופנוע יהפוך לכלי רכב עיקרי בכל מזג אוויר סוער או חם ככל שיהיה. אם לא GTR או RT ... משומשים ... או בכלל כל כלי גדול נפח , ראיתי שמטרו במבצע לגבי ER6F במחיר מפתה. גם סוזוקי עם ה SV650 במבצע בסביבות אותו מחיר לערך.
השיקול שלי פשוט אבל מתוסבך (כמוני ) , אם בסביבות המחיר של GTR משומש אני יכול לקנות אופנוע חדש במחיר התפשרות על נפח ונוחות כלשהי (שבכל מקרה עדיפה על ה XV ) , אז אולי כבר אקנה חדש.
מאוד רוצה את ה GTR אך לפעמים צריך לעבוד עם הראש ולא עם הלב.
צריך לישון על זה ולהחליט הזמן לא פועל לטובתי.
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
הgtr. הוא לא מולטי טאסק.
כבד ומסורבל בעיר.
אם זה תחליף לרכב לא הייתי ממליץ.
במקרה שלי יש לי את הסובארו ( העתיקה) לחורף ולשינוע יורשי העצר כשצריך והשאר ( עבודה וטיולים ) זה האופנוע.
אני חושב שהer יתן לך מענה מצויין ואחרי הxv הוא יהיה כמו סלון.
השאלה היא אם זה מה שיפרוט על נימיי נפשך.
אני אנסה להגיע במהלך השבוע אליך ואתה בכל מקרה מוזמן.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
תודה BAMBI63 מבטיח לעדכן בהמשך.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
ינון
מניסיון ככל שתתרגל לכלי ותלמד להכיר אותו, תגלה שהרבה יותר פשוט לך להתנהל גם בתוך העיר
והחסרונות שאתה מרגיש כרגע, יהפכו ליתרונות משמעותיים.
ככה היה לי במעבר מהוספה למפלץ ומהמפלץ לקרנף....
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
מצמץ אוריאל תודה
רן ברור שמתרגלים - אני מרגיש הרבה יותר טוב עליו מאשר על גבי הXV.
לגבי הממדים לומדים לחיות איתם - אבל עם "פיזיולוגיה" אי אפשר להתווכח הכלי גדול ובתנועה צפופה יותר קשה איתו.
אגב בשל המשקל שלו ומרכז הכובד אין מקום לטעויות על גבי הכלי הזה וזה לא משנה כמה פרקטיקה תהיה לרוכב.
אני חייב שוב לציין לטובה את יחידת הכח שלו שהיא מדהימה בגמישות שלה ויודעת לספק רכיבה רגועה מצד אחד וכח מתפרץ לפי דרישה.
לצורך השוואה לדעתי הבאנדיט לא ידע להאיץ כמו הממוטה.
אני בהחלט מרגיש בבית איתו ונכון לרגע זה אני מאוד מרוצה למרות המגרעות של יבואן מחורבן ועלויות ההחזקה הצפויות.
ההבדל בין הXV לקאוואסאקי מתבטא בכך שאני קם בבוקר ומחייך אל הכלי ולא צריך לשכנע את עצמי שהוא משהו אחר ונהנה איתו למרות המגרעות שיש.
כמו אישתי כך האופנוע אוהב אותם עם המעלות ועם המגרעות.
גילוי נאות על האופנוע אני רוכב חופשי ולא כואב לו הראש.![]()
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
עד שהיא תקרא כאן ואז יכאב לך כל הגוף, לא רק הביצים...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
היא מעיינת פה מדי פעם.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI