כל מה שכתבתי כתבתי על עצמי...
אז ככה,
רן - אכן יש לי סוג של מרדף אחרי הכח.
זה לא קשור למקומי בשרשרת המזון או יכולות רכיבה או חס וקרפס קינאה.
זה קשור לסוג של הנאה מיחידת ההנעה שגיליתי בכלים בעלי האופי של הבאנדיט והgtr אני מניח שגם הfjr היה נכנס בקבוצה או אחד מדגמי הbmw מי אמר 1600 סמ"ק.
אני בהחלט לא מחפש כלים המוגדרים ספורט או סופר חזקים דוגמת הzzr או היאבוסה למרות שיש בהם משהו קורץ.
אני אוהב את המומנט ואת העובדה שאין התפרצויות כח ושהכל לינארי ועגול.
מיקי אתה מפרגן לי אבל אני לא תופס מעצמי רוכב טוב וזה הקו שמנחה אותי לאורך השנים הבוגרות שלי.
אני מודע לירידה בתגובות שלי וגם בצד הקוגנטיבי שמלכתחילה לא היה גבוהה במיוחד![]()
אכן אתה גורם מרגיע בקבוצה וזה מצויין ואני לא חושב שערן רוכב קצה וגם רן לצורך העניין לא נמנה על רוכבי הקצה.
זו ערובה לשנים ארוכות יותר וטוב שכך.
בכל מקרה אני במסע לימוד של הקוואסאקי.
אגב מהירות יש הבדל בין כביש ישר ופתוח לרכיבה טכנית וכולנו מודעים לזה.
אני לא רואה ( למעט ההיבט החוקי) במהירות גבוהה על כביש דוגמת 6 כסיכון הסביבה או התפרעות ( כמובן בהתאם לתנאי הדרך והעומסים) ואכן זה נחמד לדעת שאפשר באופן תיאורטי לסיים את כביש 6 מהצפון ועד הדרום בחצי שעה.
כמובן שלא ניסיתי אבל אולי פעם ניקח מעבורת לגרמניה ונבדוק את הנושא.
בכל מקרה שבת מתקרבת וצריך לחשוב על מפגש אז........
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
כל מה שכתבתי כתבתי על עצמי...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אנצל את השרשור לכך שאחרי כ6 שנים עם GTR וCONCOURS אני בצער רב נפרד מעולם הספורט-טורינג ואתמול מסרתי את הCONCOURS אחרי שנתיים שהיה אצלי.
כלי חזק ומהנה שעשיתי עליו קרוב ל200,000 ק"מ במצטבר של רכיבה נוחה .
בהצלחה מה הרכש הבא?
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מגניב רענן תתחדישן.
עניתי לך בפרטי
תל השומר:
אל תדאגו אנו בסדר אחותי ילדה ואני ואישתי כמובן התייצבנו לצידה.
הרכבתי את ארגזי הצד בשביל מתנות וציוד ויצאנו חיש קל דרך 443.
האופנוע שיתף פעולה פרפקט הן בישורות והן בעקומות.
החיוך של הקוף עלה על פרצופי אחרי הפנייה שמאלה מגבעת זאב ל443 בישורת בה נתתי מזור למנוע.
התאוצה לא נורמלית ואני מצאתי את עצמי בישיבה זקופה לאורך כל קשת הסל"ד שמצנעת הפרט לא אפרט.
כמובן שנשארנו בתחום הירוק של החוק אם בכל זאת מישהו מתעקש.
המנוע במזג האוויר הנוכחי שיגר גלי חום נעימים והצמיגים שהתחממו נתנו לנו משוב אדיר.
חיש קל הגענו ליולדת ובילינו איתה עד הפקודה שצריך להאכיל את הגברת הגדולה והקטנה.
קטנה יש בר זז הגדולה צריכה הספקה ונשלחתי אחר כבוד לירושלים לארגן קובה מסבתא אסתר ולשם כך השארתי את
אישתי ויצאתי.
הדרך חזרה הייתה קצת פחות נעימה ואני מצטרף למי שרשם שהארגז האחורי גורם לתחושה של חוסר היציבות.
אומנם הפעם היה פחות נורא ולמרות שרכבתי קצת יותר חזק אבל כן יש מדי פעם את התחושה של חוסר אוויר/שיוט או איך שנגדיר זאת.
אני מניח שכשיש מורכב הרוח נחסמת ואין מערבולות (יש לי מנשא מעל הארגז שבטוח לא תורם לתחושה הכללית).
בכל מקרה אנו חוזריםמעוד שעתיים לכיוון תל השומר אז נבדוק את הנושא שוב.
חייב לאמר שאני פשוט נהנה על גבי הענק השחור מנוע נהדר ולכשעצמו גם השלדה והמתלים.
המשקל בתנועה אינו מורגש ולמעט חום המנוע הכלי באמת נהדר.
נמשיך לעדכן.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
תודה רבה. זה לא הקאסטום הראשון שלי וזה ההאאלי השני שעומד באורווה שליאיפשהו התלבטתי כשירדתי מהקוני אם ללכת על הארלי אך גם הXV והf800gt עמדו על הפרק.
החברה של הארלי פשוט הציעו את ההחלפה הכי משתלמת.
גם אני הוקסמתי מקרוזרים.. הם כ"כ מרשימים, ובמיוחד נוחים ... בחנייה...
שנינו (לוקי ואנוכי) אוהבים לרכוב, אני רוכב עשרות ק"מ יום יום.. אבל קרוזר לא נוח לרכיבה הזו. לוקי ואני היינו נפגשים ומקטרים על המושבים ותנוחת הרכיבה ..
מושבי ה XV לא נוחים בשום צורה, ניתן להזמין במוסטאנג או קורבין מושבים , אבל צריך להשאיר משכרת חודשית...
מה שכן האופנוע פשוט עצום. יש בו מרחב שלא נתקלתי באף אופנוע אחר ואפילו לא ב LT1200 האגדי שהיה לי... כשזוגתי רוכבת איתי, מעת לעת, אני שולח יד אחורה כדי לוודא שהיא עדיין רוכבת איתי (נו זה התירוץ הרשמי ) ..
ב GTR הכל צפוף ודחוס יותר לעומת ה XV בכל קנה מידה אחר ה GTR אופנוע מרווח להפליא ... וכשאני רוכב עם בני על ה GRT הישיבה צפופה לעומת ה XV ...
מה שכן, ל XV תאוצה שלא מביישת שום אופנוע גם יחסית ל GTR .. אבל זה מה שקורה כשאתה רוכב על 1900CC עם מומנט גבוה יותר מה GTR ...
רק ש ל XV יש רק 4000 סל"ד זמינים לעומת כפול + ב GTR ...
שני סגמנטים, שתי צורות רכיבה , קצת מבלבל לפעמים לעבור מאופנוע לאופנוע ... אך לעולם לא הייתי מחזיק רק קרוזר.
GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.
אם הייתה לי היכולת אז ליד הgtr היה עומד וולקן 1700 או אפילו חס ושלום הארלי דיינה וויד גלייד שאיתו הייתי רוכב לקפה ליד הבית.
אבל זה רק אם זה כלי לקל"ב.
בכל מקרה חזרתי היום לתל השומר לאסוף את אישתי.
כשהיא רוכבת איתי הוא יותר יציב ואין את התחושהנשל השיוט.
אני מחר אחליף בין הארגזים ( יש לי אחד נוסף לקייץ בלי המנשא) ונראה אם יש הבדל.
בכל מקרה כלי נ ה ד ר ואני לא מאמין כמה נעים איתו בחורף זה האופנוע הראשון שאין לי כאבי בירכיים ( לא יודע אם זה קשור לחום שנפלט מהמנוע??).
משימות שיש לעשות:
1.חיישני לחץ אוויר
2. שלט קרבה.
3. ייצור תותב להסתת האוויר שנפלט מהמנוע.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
1. את חיישני הלחץ אויר אפשר לפרק ולהחליף ההם את הבטרייה. אני זוכר דף אינטרנט שהסביר איך עושים זאת.
3. בדגמי 2008-9 אכן היתה בייה עם פיזור החום שבדגמים המאוחרים נפתרה. הייתי שוקל בניית דפלקטורים מפיייברגלס שיסיטו את האויר הצידה . תותב שיחסום את היציאה של האויר יגקום לפייירינג להינמס מהחום.
אחד מכם הוא עם הgtr שחסר לו ארגז צד?
תודה רענן
יש לי את שתי הארגזים למרות שרכבתי עם אחד תקופה קצרה.
ברור שחשבתי על הסתה של האוויר ולא סגירה של הםייריניג.
אני פשוט לא בטוח מהיכן האוויר זורם האם מהפתחים למעלה (יש שם מסיתי אוויר פריקים שנועדו לחורף) או מה"מנהרה" ממנה יוצא הגיר והדרייבשאפט"
אולי בכלל להזמין את הפלסטיקת צד של 2010 אם זה רק המסית אוויר העליון (מחר אצרף תמונה למה שאני מתכוון)
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 14-01-2017 בשעה 07:13.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אל תדחה למחר מה שאפשר לעשות היום![]()