מצטרף לדרז.
עשיתי סיבוב על הmt900 וזה היה לי סוג של overkill תחושה של רעשן על סטירואידים.
ירדנו היום לת"א ( הכנופיה מירושלים) כדי לבחון כלים שהמשותף להם הוא מחיר סובב 50k מנוע ביינוני וכמובן אדוונצ'ר.
ביקרנו במטרו סניף מנחם בגין.
חייב לציין שהשירות מצויין והם קשובים לצרכים ונאותו לארגן במקום רכיבת מבחן על הטרייסר 700 ועל הוורסיס 650.
ובכן הטרייסר עם מנוע זריז ורץ למעלה בסל"ד.
התחושה פחות תזזיתית מה900 הרגיל והוא היה בהחלט מהנה לרכיבה.
לאחר כחצי שעה בתנועה מעורבת איילון עירוני העכוז הזכיר לי שהוא קיים שם.
מבחינת הנדסת אנוש הפריע לי מיקום המתגים של הצופר בעיקר.
התחושה ששידרה סביבת הנהג הייתה של משהו רפוי ולא אחוד אולי אפילו זול ( לא היו קירקושים או משהו כזה).
המזלג הקדמי הרגיש רזה והכידון לא היה מזיק לו סנטים או שתיים לצדדים.
משם עברתי לוורסיס 650 שאגב המחיר שלו כחדש מצויין.
הכלי שקיבלתי עבר איזו טראומה קלה בצד ימין כך שהמנוף של הבלם הקדמי היה עקום קצת ולדעתי גם הכידון למרות שנאמר לי שהוא התעקם ממכה.
הוורסיס בהחלט הרגיש אחוד וגדול.
המושב מחד נח ותומך מאידך דוחף אותך על המיכל.
צליל המנוע חביב והכלי מזנק בהחלטיות אך פחות מתלהב מהmt.
סביב 6000 סל"ד ישנן ויברציות מאוד לא נעימות וב130 המנוע נשמע עסוק מאוד.
לוח השעונים קריא עם מד סל"ד גדול במרכז וחיווי מהירות דיגטלי.
הבנתי מהר שהוורסיס הוא החוליה החלשה כי בפרוש לא נהנתי ממנו בשום צורה.
ייתכן שאם היו דוחפים לו את המנוע של הmt הדברים היו אחרים.
החלטתי ללכת על הmt ואחרי דין ודברים מול איש המכירות נרקחה עיסקה דיי הוגנת בעבור כלי יד 1 0 קילומטר.
א' ושושנים שהצטרפו ציינו שיש nc משומש ושווה להגיע לבדוק.
יצאנו ואכן היה אבל לא ניתן היה לעשות עליו טרייד מאחר וזה תיווך והציעו חדש.
גוללנו את השתלשלות העיניינים ואכן יצא שאיש המכירות בירושלים טעה אבל במקום לומר טעיתי אמר שאני לא שמעתי או זכרתי נכון היה מבצע על 61 ו10k מתחת זה 51 זה קורה.
ובכן טלפונים שיחות ועוד ונרקמה עיסקה יפה במחיר קצת יותר גבוהה ממחיר המקור אבל הוגנת תוך שאנו מדברים אף נכנס רוכש ושאל על הgtr.
חיפשנו בבונדד אופנוע מבציר יותר חדש ואף מצאנו.
בכל מקרה שילמנו דמי קדימה ושבוע הבא נעביר את היתרה ונתחיל פרק חדש על ההונדה שם נספר על חווית הרכיבה ( יש הטוענים שזה לא קיים בnc).
חשוב לציין ששלושתינו הסכמנו שיש תחושה מאוד איכותית בהונדה שלא מורגשת במתחרים שבדקנו ( כולל החדשים באולם תצוגה) החל מהרכבת הפלסטיק תחושה והפתיחה והסגירה של העזרים השונים הכל אחוד ובמקום.
כאן המקום להודות לחברה מbig boys. על הנכונות והסבלנות .
למטרו מנחם בגין שבהחלט היו אדיבים וסבלניים וכן אם לא היינו מגיעים להבנה בהונדה אז הmt היה נרכש.
לישי וניר ממיסטר מוטו/רק אופנועים ושאר הצוות שתיחזק לי את הgtr ואת הבאנדיט ליפניו על שירות מצויין.
ליואש ודני מy.d בירושלים שגם טיפלו בנו וימשיכו לטפל בנו עם המעבר להונדה.
ומעל כולם לכנופית 4 בשורה הירושלמית שתמכה הדריכה ודחפה לעיסקה.
נ.ב מקווה שעם 2 צילינדרים פחות 50 אחוז בנפח ן2 שליש פחות בהספק תמשיכו לקבל אותי.
Loki
LokiMonsteR