ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
ש
ציר נס הרים ירושלים התוודענו אליו עם הענק ששיתף פעולה באופן נהדר מעבר למה שציפיתי כנראה מתלים מודרניים ושלדה טובה אכן מהווים יתרון.
האופנוע אינו מתנדנד ושומר על קו אחיד בפניות ובאמת ניתן להנות איתו.
אומנם סוויפרים מהירים מצריכים קצת יותר תכנון אבל לגמרי סביר.

מדי פעם אני קיבלתי פידבק שלילי בתחושה של שיוט שאומר שכדאי לבדוק את מסביי הכידון או לכוון את עומס המתלים. אני הולך לבדוק זאת. מה הכוונה - מה התחושה שהועברה ?

לחץ האוויר תקין!. איך לכל הרוחות ממלאים אוויר באופנוע הזה ? שום פייה באף תחנת דלק לא יכולה להידחק פנימה, ניסיתי עם המדחס בבית וגם הצינור המתכתי ארוך מידי, גם כיפוף קל לא עזר. הפתרון היחיד זה לנפח אוויר באמצעות המדחס של הרכב שם יש צינורית גמישה... בהזדמנות הראשונה מחליף לונטילים מכופפים ב 90 מעלות...
בחזור רכבתי לבד כשכל מני סופרספורט וקאסטומים עוקפים אותי ואני פשוט מחייך לעצמי ולא רוצה שהדרך תיגמר.
המנוע מחמם ונעים (בוא נראה מה יהיה בקיץ ) והכל היה פשוט מושלם רק הייתה חסרה לי איזו תוריסתית מהאוטובוסים של הבוקר בשביל להשלים את האידיליה.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
ביום שישי בבוקר הייתי באימון רכיבה - בלימות חירום עם משה פרחי, אבל נאלצתי לקטוע את האימון כמעט בתחילתו אחרי שה ABS לא תפקד וגרם לי לנעול גלגל אחורי (באופן מבוקר אבל לא צפוי). אח"כ נכבתה הנורה , ובכל הבלימות האגרסיביות שבלמתי (בכוונה) ה ABS תפקד ותקתקת ...
משם עפתי לאישימוטו , שהסבירו לי שזה לא ליום שישי ואני חייב להשאיר את השד השחור באמצע השבוע... על הדרך שרון תפס אותי ושאל אם אני רוצה לשדרג את הכלי למודל מתקדם יותר . לכן, ביום רביעי הוא (השד השחור ) ילון שם, וביום שישי יחזור אלי ...
אגב , היה אצלו עוד GTR חדש לחלוטין שהלך לו ה ABS למזלו של הבחור הכלי באחריות כי עלות מוח ABS כ 12K ש"ח ... זול מ BMW, אבל כואב כואב בכיס ...
מקווה שזה רק חיישן ולא יותר מכך ...

כייף לשמוע שנהנתם ... מקווה שאוכל להצטרף בפעם הבאה (אם תזמינו ) ... שישבת הזה סיוט עבורי ועבור איתמר.