עמוד 8 מתוך 18 ראשוןראשון ... 678910 ... אחרוןאחרון
תוצאות 106 עד 120 מ 269

אשכול: התחדשתי קאוואסקי gtr 1.4

  1. #106
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אז ככה,
    רן - אכן יש לי סוג של מרדף אחרי הכח.
    זה לא קשור למקומי בשרשרת המזון או יכולות רכיבה או חס וקרפס קינאה.
    זה קשור לסוג של הנאה מיחידת ההנעה שגיליתי בכלים בעלי האופי של הבאנדיט והgtr אני מניח שגם הfjr היה נכנס בקבוצה או אחד מדגמי הbmw מי אמר 1600 סמ"ק.
    אני בהחלט לא מחפש כלים המוגדרים ספורט או סופר חזקים דוגמת הzzr או היאבוסה למרות שיש בהם משהו קורץ.
    אני אוהב את המומנט ואת העובדה שאין התפרצויות כח ושהכל לינארי ועגול.

    מיקי אתה מפרגן לי אבל אני לא תופס מעצמי רוכב טוב וזה הקו שמנחה אותי לאורך השנים הבוגרות שלי.
    אני מודע לירידה בתגובות שלי וגם בצד הקוגנטיבי שמלכתחילה לא היה גבוהה במיוחד

    אכן אתה גורם מרגיע בקבוצה וזה מצויין ואני לא חושב שערן רוכב קצה וגם רן לצורך העניין לא נמנה על רוכבי הקצה.
    זו ערובה לשנים ארוכות יותר וטוב שכך.
    בכל מקרה אני במסע לימוד של הקוואסאקי.
    אגב מהירות יש הבדל בין כביש ישר ופתוח לרכיבה טכנית וכולנו מודעים לזה.
    אני לא רואה ( למעט ההיבט החוקי) במהירות גבוהה על כביש דוגמת 6 כסיכון הסביבה או התפרעות ( כמובן בהתאם לתנאי הדרך והעומסים) ואכן זה נחמד לדעת שאפשר באופן תיאורטי לסיים את כביש 6 מהצפון ועד הדרום בחצי שעה.
    כמובן שלא ניסיתי אבל אולי פעם ניקח מעבורת לגרמניה ונבדוק את הנושא.
    בכל מקרה שבת מתקרבת וצריך לחשוב על מפגש אז........

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  2. #107
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    כל מה שכתבתי כתבתי על עצמי...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #108
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    כל מה שכתבתי כתבתי על עצמי...
    עניתי על עצמי

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #109
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    20
    אנצל את השרשור לכך שאחרי כ6 שנים עם GTR וCONCOURS אני בצער רב נפרד מעולם הספורט-טורינג ואתמול מסרתי את הCONCOURS אחרי שנתיים שהיה אצלי.
    כלי חזק ומהנה שעשיתי עליו קרוב ל200,000 ק"מ במצטבר של רכיבה נוחה .

  5. #110
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    בהצלחה מה הרכש הבא?

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  6. #111
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    20
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    בהצלחה מה הרכש הבא?

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
    Softail חדש עומד כרגע צמוד לאלקטרה גלייד אספנות

  7. #112
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    מגניב רענן תתחדישן.
    עניתי לך בפרטי

    תל השומר:
    אל תדאגו אנו בסדר אחותי ילדה ואני ואישתי כמובן התייצבנו לצידה.
    הרכבתי את ארגזי הצד בשביל מתנות וציוד ויצאנו חיש קל דרך 443.
    האופנוע שיתף פעולה פרפקט הן בישורות והן בעקומות.
    החיוך של הקוף עלה על פרצופי אחרי הפנייה שמאלה מגבעת זאב ל443 בישורת בה נתתי מזור למנוע.
    התאוצה לא נורמלית ואני מצאתי את עצמי בישיבה זקופה לאורך כל קשת הסל"ד שמצנעת הפרט לא אפרט.
    כמובן שנשארנו בתחום הירוק של החוק אם בכל זאת מישהו מתעקש.
    המנוע במזג האוויר הנוכחי שיגר גלי חום נעימים והצמיגים שהתחממו נתנו לנו משוב אדיר.
    חיש קל הגענו ליולדת ובילינו איתה עד הפקודה שצריך להאכיל את הגברת הגדולה והקטנה.
    קטנה יש בר זז הגדולה צריכה הספקה ונשלחתי אחר כבוד לירושלים לארגן קובה מסבתא אסתר ולשם כך השארתי את

    אישתי ויצאתי.
    הדרך חזרה הייתה קצת פחות נעימה ואני מצטרף למי שרשם שהארגז האחורי גורם לתחושה של חוסר היציבות.
    אומנם הפעם היה פחות נורא ולמרות שרכבתי קצת יותר חזק אבל כן יש מדי פעם את התחושה של חוסר אוויר/שיוט או איך שנגדיר זאת.
    אני מניח שכשיש מורכב הרוח נחסמת ואין מערבולות (יש לי מנשא מעל הארגז שבטוח לא תורם לתחושה הכללית).
    בכל מקרה אנו חוזריםמעוד שעתיים לכיוון תל השומר אז נבדוק את הנושא שוב.
    חייב לאמר שאני פשוט נהנה על גבי הענק השחור מנוע נהדר ולכשעצמו גם השלדה והמתלים.
    המשקל בתנועה אינו מורגש ולמעט חום המנוע הכלי באמת נהדר.
    נמשיך לעדכן.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  8. #113
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי רענן צפיה בהודעה
    Softail חדש עומד כרגע צמוד לאלקטרה גלייד אספנות תתחדש ... גם לוקי וגם אני החלטנו סימולטנית ובלא תיאום שקאסטום לא משרת את מטרותינו ושנינו יחדיו התחדשנו ב GTR והנה אתה בא ומשבש לנו את כל הסטיגמות על קרוזרים\קאסטומים. העיקר תתחדש ותהנה .
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה

    תל השומר:
    אל תדאגו אנו בסדר אחותי ילדה ואני ואישתי כמובן התייצבנו לצידה. מזל טוב בענק לדוד הטרי וכמובן לאחותך.

    החיוך של הקוף עלה על פרצופי אחרי הפנייה שמאלה מגבעת זאב ל443 בישורת בה נתתי מזור למנוע. כן, יש לו נהמה מיוחדת מעל 4K RPM ... ואז הסוסונים שועטים קדימה בכל הילוך... התאוצה לא נורמלית לא קרה ולו פעם אחת שלא חייכתי לעצמי בקסדה לנוכח התאוצה המרשימה של האופנוע הזה. ואני מצאתי את עצמי בישיבה זקופה לאורך כל קשת הסל"ד שמצנעת הפרט לא אפרט.
    כמובן שנשארנו בתחום הירוק של החוק (כלומר רכבת רק בתחומי הקו הירוק ) אם בכל זאת מישהו מתעקש.
    המנוע במזג האוויר הנוכחי שיגר גלי חום נעימים והצמיגים שהתחממו נתנו לנו משוב אדיר.
    חיש קל הגענו ליולדת ובילינו איתה עד הפקודה שצריך להאכיל את הגברת הגדולה והקטנה.
    קטנה יש בר זז הגדולה צריכה הספקה ונשלחתי אחר כבוד לירושלים לארגן קובה מסבתא אסתר ולשם כך השארתי את

    אישתי ויצאתי.
    הדרך חזרה הייתה קצת פחות נעימה ואני מצטרף למי שרשם שהארגז האחורי גורם לתחושה של חוסר היציבות. למרות שדיברנו על כך, אני לא בטוח שיש קשר לארגז... מה שכן שמתי לב שהוא רגיש במידה מסויימת לטורבולנציה שנגרמת ממשאיות או כלי רכב גדולים. מאחר ורכבתי על אופנוע עם פול פיירינג LT1200 אני לא זוכר שההיזון החוזר ב LT היה כמו ב GTR. עושה לי רושם שבטורבולנציה ה LT היה הרבה יותר יציב. מה גם שאני יכול בהחלט להשוות בכל רגע נתון ל XV שבכלל לא אכפת לו משום טורבולנציה והוא ימשיך בקו ישר עד שיגמר לו הדלק. אני חושב שאני מבין על מה אתה מדבר, אני מתאר זאת כתנועה קלילה לצדדים - כלומר על ציר הרוחב , והיא מורגשת אצלי רק במהירות שיוט של 120+ . ביום יום רוכב עם שלושת הארגזים. אני לא חושב שאי פעם ארכב ללא ארגזים.
    אומנם הפעם היה פחות נורא ולמרות שרכבתי קצת יותר חזק אבל כן יש מדי פעם את התחושה של חוסר אוויר/שיוט או איך שנגדיר זאת.
    אני מניח שכשיש מורכב הרוח נחסמת ואין מערבולות (יש לי מנשא מעל הארגז שבטוח לא תורם לתחושה הכללית). אבל ארגז זה כמו ננס שרירי רחב ומקורזל (המנשא) שמורכב מאחוריך .
    בכל מקרה אנו חוזריםמעוד שעתיים לכיוון תל השומר אז נבדוק את הנושא שוב.
    חייב לאמר שאני פשוט נהנה על גבי הענק השחור מנוע נהדר ולכשעצמו גם השלדה והמתלים.
    המשקל בתנועה אינו מורגש ולמעט חום המנוע הכלי באמת נהדר. חותם על כל מילה. אופנוע פשוט כביר.
    נמשיך לעדכן.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
    מזל-טוב-בענק!
    GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.

  9. #114
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    20
    תודה רבה. זה לא הקאסטום הראשון שלי וזה ההאאלי השני שעומד באורווה שלי איפשהו התלבטתי כשירדתי מהקוני אם ללכת על הארלי אך גם הXV והf800gt עמדו על הפרק.
    החברה של הארלי פשוט הציעו את ההחלפה הכי משתלמת.

  10. #115
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי רענן צפיה בהודעה
    תודה רבה. זה לא הקאסטום הראשון שלי וזה ההאאלי השני שעומד באורווה שלי איפשהו התלבטתי כשירדתי מהקוני אם ללכת על הארלי אך גם הXV והf800gt עמדו על הפרק. החברה של הארלי פשוט הציעו את ההחלפה הכי משתלמת.
    גם אני הוקסמתי מקרוזרים.. הם כ"כ מרשימים, ובמיוחד נוחים ... בחנייה...
    שנינו (לוקי ואנוכי) אוהבים לרכוב, אני רוכב עשרות ק"מ יום יום.. אבל קרוזר לא נוח לרכיבה הזו. לוקי ואני היינו נפגשים ומקטרים על המושבים ותנוחת הרכיבה ..
    מושבי ה XV לא נוחים בשום צורה, ניתן להזמין במוסטאנג או קורבין מושבים , אבל צריך להשאיר משכרת חודשית...
    מה שכן האופנוע פשוט עצום. יש בו מרחב שלא נתקלתי באף אופנוע אחר ואפילו לא ב LT1200 האגדי שהיה לי... כשזוגתי רוכבת איתי, מעת לעת, אני שולח יד אחורה כדי לוודא שהיא עדיין רוכבת איתי (נו זה התירוץ הרשמי ) ..
    ב GTR הכל צפוף ודחוס יותר לעומת ה XV בכל קנה מידה אחר ה GTR אופנוע מרווח להפליא ... וכשאני רוכב עם בני על ה GRT הישיבה צפופה לעומת ה XV ...
    מה שכן, ל XV תאוצה שלא מביישת שום אופנוע גם יחסית ל GTR .. אבל זה מה שקורה כשאתה רוכב על 1900CC עם מומנט גבוה יותר מה GTR ...
    רק ש ל XV יש רק 4000 סל"ד זמינים לעומת כפול + ב GTR ...
    שני סגמנטים, שתי צורות רכיבה , קצת מבלבל לפעמים לעבור מאופנוע לאופנוע ... אך לעולם לא הייתי מחזיק רק קרוזר.
    GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.

  11. #116
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אם הייתה לי היכולת אז ליד הgtr היה עומד וולקן 1700 או אפילו חס ושלום הארלי דיינה וויד גלייד שאיתו הייתי רוכב לקפה ליד הבית.
    אבל זה רק אם זה כלי לקל"ב.
    בכל מקרה חזרתי היום לתל השומר לאסוף את אישתי.
    כשהיא רוכבת איתי הוא יותר יציב ואין את התחושהנשל השיוט.
    אני מחר אחליף בין הארגזים ( יש לי אחד נוסף לקייץ בלי המנשא) ונראה אם יש הבדל.
    בכל מקרה כלי נ ה ד ר ואני לא מאמין כמה נעים איתו בחורף זה האופנוע הראשון שאין לי כאבי בירכיים ( לא יודע אם זה קשור לחום שנפלט מהמנוע??).
    משימות שיש לעשות:
    1.חיישני לחץ אוויר
    2. שלט קרבה.
    3. ייצור תותב להסתת האוויר שנפלט מהמנוע.


    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  12. #117
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    20
    1. את חיישני הלחץ אויר אפשר לפרק ולהחליף ההם את הבטרייה. אני זוכר דף אינטרנט שהסביר איך עושים זאת.
    3. בדגמי 2008-9 אכן היתה בייה עם פיזור החום שבדגמים המאוחרים נפתרה. הייתי שוקל בניית דפלקטורים מפיייברגלס שיסיטו את האויר הצידה . תותב שיחסום את היציאה של האויר יגקום לפייירינג להינמס מהחום.

  13. #118
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    20
    אחד מכם הוא עם הgtr שחסר לו ארגז צד?

  14. #119
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    תודה רענן
    יש לי את שתי הארגזים למרות שרכבתי עם אחד תקופה קצרה.
    ברור שחשבתי על הסתה של האוויר ולא סגירה של הםייריניג.
    אני פשוט לא בטוח מהיכן האוויר זורם האם מהפתחים למעלה (יש שם מסיתי אוויר פריקים שנועדו לחורף) או מה"מנהרה" ממנה יוצא הגיר והדרייבשאפט"
    אולי בכלל להזמין את הפלסטיקת צד של 2010 אם זה רק המסית אוויר העליון (מחר אצרף תמונה למה שאני מתכוון)

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 14-01-2017 בשעה 07:13.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  15. #120
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,039
    אל תדחה למחר מה שאפשר לעשות היום

אשכולות דומים

  1. חלקים לקאוואסקי kle500
    על ידי lokimonster בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 02-01-2017, 08:29
  2. קאוואסקי gtr1.4 2008 - מחלות ילדות
    על ידי lokimonster בפורום כללי
    תגובות: 53
    הודעה אחרונה: 18-10-2016, 10:57
  3. קוטר צנרת פליטה קאוואסקי er 5
    על ידי HEBO בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 04-03-2016, 10:38
  4. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 21-09-2015, 18:57
  5. התחדשתי
    על ידי Guccii800 בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 04-07-2015, 14:03

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO