מבחינת חלפים למיטב הבנתי יש אופנוע שנמכר כרגע בסין שהוא בעצם ה-GN250 עם שם אחר לכן חלפים יש לו בשפע.
אמינות - אופנוע קטן נפח בן 20 שנה, אמין ככל שיהיה, יצריך יישור קו מסויים על מנת להביאו למצב נסיעה אמין. אל תתפלא אם בנוסף לעלות הכלי תצטרך להוסיף עוד 3-5 אלף שקלים ליישור קו.
בגדול גם הסוזוקי וגם ההונדה הם כלים פשוטים שבאחזקה שוטפת עולים גרושים בכל הקשור לטיפולים שוטפים.
אם למצוא אחד במצב שמור (שזה אפשרי אבל יקח מעט זמן) תהנה מכלי קטן וכיפי, אמנם לא זריז בכלל על הכביש המהיר אבל כאחד שהיה שם עם כלי דומה גם בין-עירוני אפשרי על כלים כאלו עם עצירות מנוחה של רבע שעה כל 50 ק"מ כדי לתת לרוכב ולכלי לנוח מעט.