ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
איך היית מגיע עם הגאסגאס לשטח?
הDRZ בבסיסו אופנוע אמין מאד, אבל כמו שאמרו למעלה בתקציב של 14 כנראה שכל אופנוע יהיה נבלה, לא משנה אם במקור הוא אמין או לא.
יש עוד בעיה, שאחרי שרכבת בשטח על אינדורו מקצועי וקל, הTE ירגיש לך עגלה סרוחה והDRZ כבד ואיטי. יש דברים שאי אפשר לחזור בהם אחורה.
צר לי לבאס, אבל האופציה הכי טובה שלך היתה להשאיר את הגאסגאס
הייתי גר 500 מטר מהשטח, ככה שעם הגאסגאס לא הייתה לי בעיה.
כרגע, עברתי למקום אחר שהמרחק הקרוב לשטח הוא כמה ק״מ מהאיזור
(לוד והסביבה).
אז אם ככה, הפיתרון הכי טוב הוא שידרוג
לכלי טוב יותר (הגדלת תקציב) או חזרה לגאסגאס (אמנם לא הייתי קרוב למצות אותו,
אבל שוב..טיפולים, ודרך שאצטרך לבצע על הכביש (לפחות כמה ק״מ טובים).
הte ודומיו 125 4 פעימות ירדו מהפרק.
יש עוד כלים או אופציות או רעיונות שלא חשבתי עליהם ?😁
המטרה נטו לחזור טיפה לרכב
(סינגלים, אולי כמה דוכים, שבילים פחות מדבר אליי..)
נ.ב. לאברי..כמו שאמרו אני עדיין עם רישיון
A1, מה גם שלמיטב זכרוני הdr650 יהיה ממש ישן, שבור, שוק בעייתי ולא כלכך אופציה טובה בסה״כ.