רק אני חושב פוגז?
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אני עדין לא הבנתי אם הכוונה זה לחבר הטענה קבועה או להתבסס על הסוללה של המכשיר. אם זה מתבסס על הסוללה של המכשיר אז יהיה כנראה מאוד מעצבן כל פעם לאטום את זה מחדש ולפתוח (במיוחד אם מדברים על אפוקסים למיניהם), ככה שזה לא ממש רלוונטי. אז נשארנו עם טעינה קבועה שזה אומר לקדוח במיכל ולהעביר דרכו חוטי חשמל. מכיוון שדלק זה חומר מעכל... אני הייתי חושב טוב טוב לפני דבר כזה.
הרבה יותר הגיוני להתעלק על איזה חוט לטעינה (לא למצבר ישר) ולתקוע אותו באיזה חור. בלי לפרק את האופנוע לא ימצאו את זה.. ואם פירקו אז הלך בכל מקרה.. האופנוע כבר לא בארץ (מאחורי הקו הירוק).
למה לא לדחוף את זה בתוך הזרוע האחורית?
מסתבר שיש גם חברה בארץ שחושבת שזה תקין לקדוח חור בתיבת אוויר ולהסליק שם את המערכת שלה.
דווקא בתיבת האויר אין שום בעיה למקם את המערכת כל עוד החור שנעשה בוצע לפני הפילטר. לדעתי בכל מקרה זה גם לא מקום אידיאלי בגלל שברוב המקרים הגישה קלה אליה.
תתקין באגן שמן.
לא טוב במיכל הדלק...חפש רכיב GPS כזה שיהיה נגד סחרחורות ותתקין בתוך הצמיג.
No Risk No Fun
No Sun No Tan
!I Love my italian
במיכל הדלק יש משאבה עם חלקי פלסטיק וחוטי חשמל חשופים כי דלק לא מוליך אז מבחינה ההתקנה בתוך המיכל אין בעיה למרות שמעגל אלקטרוני צריך להיות בתוך קופסה אטומה.
מבחינת תקשורת אלחוטית המיכל אם הוא ממתכת ימסך אותות רדיו.
החיבור של המשאבה נמצא חיצונית למיכל,המצוף נמצא בפנים ובא במגע עם הדלק.
לא יודע לגבי מוליכות של דלק אבל אלה מאוד לא אותם זרמים.
![]()